torsdag 19. februar 2009

Yoohoo..H&M Home har åpnet!

Jeg har gått og ventet på at H&M Home skulle åpne dørene (webshop) og i dag er det endelig mulig å handle der!

Hadde på forhånd sett meg ut et sengesett og nå det er herved bestillt! Spent på å se om kvaliteten også holder mål...

Jeg anbefaler virkelig en tur på http://www.hm.com/ .... mye bra i mange forskjellige stiler - og til en fornuftig pris!
Men jeg oppdaget at min ville klikking på KJØP - resulterte i en meget høy sluttsum, så jeg måtte pent finne meg i å sette det meste på ønskelisten. Litt hver måned er vel mer fornuftig, selv om fornuftig er det siste jeg ønsker å være akkurat nå. :)
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

mi-rachel sa...

enig med deg.
jeg syns også det var en del fint.
spesielt i stilen klassisk/maritimt.
kan tenke meg at mye av dette passer inn hos deg :)

Det Lille Hvite Huset sa...

åååh for en skjønn liten prins,,,, nå skal jeg inn på h&m,, takk for tipset :-)