fredag 27. mars 2009

Denne formiddagen..

bærer det ut på IKEA igjen.. Klok av skade tar vi turen i dag og ikke i morgen! Da vi var der sist kjøpte vi noen hylleplater for mye, og kom hjem med en skapdør for lite til garderoben. Vet ikke helt hvordan vi klarte det, men det hadde kanskje med at det var sinnsykt mye folk og at mannen holdt på å få lettere panikk angst av hele IKEA..he he. Uansett skal vi også kjøpe noen småtterier til Tuva sitt rom, som den hyllen på bildet. Tenker den blir søt over pulten hennes.
Jeg har forøvrig ikke klart å temme lysten til å begynne innredningen og har begynt å bære inn noen småting...jaja gulvet er nå tørt - virker det som!
.
Kommer sikkert med noen bilder fra rommet i løpet av dagen... :)
.
Og til slutt vil jeg takke for alle hyggelige hilsner ang 10 års dagen vår. Utrolig koselig - tror til og med mannen synes det var kjekt ;). Den store feiringen uteble, men jeg fikk 10 røde roser av han når han kom hjem fra jobb, og litt søtsaker... En større feiring får vi ta når vi ikke har så mye på gang!!
.
Ønsker dere alle en trivelig fredag formiddag!

7 kommentarer:

Stoltzen2012 sa...

Hei..kjekt at Tuva likte kjolen!:o) Vi regner med å åpne bloggen i dag.. Det er ihvertfall det som er planen.. Så herlig den hyllen var!! Ja tror det er lurt å reise på Ikea i dag og ikke i morgen. Jeg har min siste fridag i dag på lenge. På mandag skal jeg i praksis i 3 mnd og da er det jobb hver dag..puh.. welcome to the real world!!

Villa Kos og Kaos sa...

Hei!
Lykke til med IKEA turen..sitter å psyker meg opp til en tur dit selv!
prinsessa på 8 skal få nye gardiner og puter også,osgå....
Jeg har lovet å hente henne med en gang skolen er ferdig og rett på shopping!
Godt at husbonden er trygt parkert på jobb...
Ha en strålende dag med masse kø-ståing du også!

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske dere en fin dag :-)

Made by KKann sa...

Åååhh - så herlig..gikk visst glipp av den store dagen i går jeg - men grattis så mye likevel!

10 år - det er flott..det er ikke gitt det, i dagens samfunn..men så godt så godt - herlig! Vi hadde 10 års bryllupsdag i fjor og har holdt sammen i 15 år..sååå deilig! Høres kanskje klisje aktig ut - men jeg opplever å bli stadig mer forelsket!! Hihi..

Ååå IKEA - jeg vil være med..det er sååå lenge siden jeg har vært der..det er ikke noe jeg trenger der akkurat nå - men jeg hadde sikkert finni noe som jeg absolutt trenger!! Smil!

Ha en knall fredag!

KlemKKann

Jannicke sa...

Fin hylle ;o)

Lykke til på Ikea..
Misunner deg ikke!!
Har et lite tips, by the way :

Home & Cottage har snikåpnet på Gullgruven...
De hadde FANTASTISK mye fint!!

Klem.

mi-rachel sa...

den hyllen der er superkoselig!

Villa Kos og Kaos sa...

Hei du!
Jo nå skal du få høre om shoppingen du:
Jeg er blitt utsatt for en konspirrasjon!
Jeg og prinsessa skulle virkelig boltre oss... hadde jeg sett for meg!
Da vi ankom IKEA tok jeg prinsessa i hånden og bablet lykkelig om at nå skulle vi jentene virkelig kose oss (da hun har fire søsken til, er ikke det daglidags)
Da kikket hun freidig opp på meg og proklamerte: "Du skjønner; jeg er med i dag for å passe på DEG mamma"
"Hva" sier jeg
"jo jeg har avtalt med pappa at jeg skal passe på at du ikke kjøper flere kopper og ting vi ikke trenger"

Du snakker om jentetur!

Men jeg må legge til at frøken snusfornuftig ble bestukket med is allerede ved inngangen...så joda, vi kunne dra hjem med en pen "fangst"