fredag 6. februar 2009

For en fredag!

Ja..det utbrøt storesøster i dag og er tydligvis fornøyd med dagen så langt!
Det har vært planleggingsdag i barnehagen og skolen i dag - og ungene har hatt en velfortjent fridag.

Først hadde vi oss en lang og deilig morgen, før vi til lunsj fikk vi besøk av en venninne av meg (Vivian) og hennes to barn på 2 og 6 år. Ungene har tegnet, puslet og perlet om en annen... og vi mødre har bablet i vei om alle være interiørprosjekter...:). Har meg en god "soul-mate" der :))
Etter besøket bar det ut for litt frisk luft og lek i snøen! Ja - tenk vi har fått masse deilig snø her i Bergen!!

Jeg må si meg enig med min datter...det har vært en herlig dag!

God helg!

6 kommentarer:

Marianne sa...

Høres ut som en perfekt dag både for mor og barn. Her er det veldig stille og rolig, snøen laver ned.. Tent stearinlys og er klar for en deilig TV-kveld med god mat =)
Ha en fortsatt fin kveld!
Mange klemmer fra Marianne

Blogger sa...

Det hørtes ut som en fantastisk dag :-) Her har jeg også hatt barna hjemme, men vi endte opp med å dra i lekeland der vi betalte 220kroner for å få løpe rundt som noen villmenn :-O

Det funka det også ;-)

Eg ... sa...

Høres ut som ein fin dag.
Vi har kosa oss også - Viljar og meg. Laga smoothie til lunsj og var ute å aka litt i snøen... det er igrunn litt vakkert her omkring i den kvite drakten. Vi får nyte det så lenge vi kan.

mi-rachel sa...

hørtes ut som en herlig dag!
god helg!

Guttemamma sa...

Høres ut som en perfekt dag, så godt med sånne fridager innimellom!! klem

Livy sa...

Så deilig med slike herlige dager!

Håper helgen blir suuuper! Kos dere i snøen, det skal vi også gjøre!

God helg!
Klem fra Livy