mandag 9. februar 2009

Mandag...og mer tapet

Vel overstått morsdag til alle dere herlige mødre!! Håper dere hadde en fin dag i går!!

I dag har vesleknøttet og jeg vært på en fin spasertur til Nesttun. Ett lite koselig sentrum i nærhet av der jeg bor.
Målet for turen var først og fremst å besøke en herlig butikk som heter First Floor. Her har de fantastisk mye fint, men klarte faktisk å gå derfra uten å bruke en krone. Hva var da meningen med turen lurer kanskje noen på...?

Tapeter...! Er fremdeles i dette rombytte moduset og trengte å se på tapeter real -life. Blir liksom ikke helt det samme å bare se eksemplarene på nettet. Nei de må tas og føles på :).

De hadde mange utrolig fine fra blant annet, Sandberg, Mulberry og Jane Churchill. Jeg bladde og bladde - problemet er jo at det er ALT for mye å velge mellom, spesiellt for en som lider av beslutningsvegring... sukk.

Men her er noen av de jeg falt for. Denne kan være aktuell på vårt soverom. Likte de sarte rustikke stripene. Denne hadde de i utrolig mange fargekombinasjoner.

Som her..i rosa. Denne kan være aktuell på Maja sitt rom.

Hilda Rosa

Storesøster har jeg klart å overtale til å ha en annen farge enn rosa! Fant en nydelig tapet fra Jane Churchill i en lys blå/grå/ turkis-slags farge med hvite prikker. Den kan hun ha en stund uten at den blir for barnslig med det første.. Har dessverre ikke bildet av denne.

Viser dog en annen tapet fra Sandberg. Synes denne var kjempesøt - men er redd det blir for vågalt for meg *rister på hodet*.
Av en eller annen grunn falt jeg veldig for denne (Felix Sandberg)...kanskje fordi det ikke er noe sted i huset denne hadde passet uansett :) men stilig var den...

Ha en trivelig kveld videre!

Ingen kommentarer: