torsdag 19. februar 2009

Så rart!

Tenk å være så liten at det meste i verden er nytt og uoppdaget. Tenk å oppdage ett eple for første gang...

Med tredje barnet har jeg (endelig) lært å ta meg tid til å glede meg over, og sette pris på alle de herlige fasene de små går gjennom - for tiden flyr så alt for fort! ...Plutselig vandrer de i vei på skolevei og man står litt betuttet tilbake og lurer på hvor tiden ble av!
Gratulerer så mye med 8 mnd dagen lille gullet mitt.
Jeg nyter hver dag her hjemme med deg!

8 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå...Åh så söt..Vilken lten krabat. Ja det går fort, kan säga att jag knappt kommer ihåg nr 2.
Kram Anne

Sjöboden sa...

Vilken go liten kille....
Ja... försöker leva i nuet och ta till vara på tiden så gott det går ;)

kram C

mi-rachel sa...

for en herlig gutt du har!
og en kan virkelig se på bildene at han lurer på hva i all verden eplet er... :)

silje-sin sa...

Så nydelig han er! Det er helt sant at det er viktig å nyte hverdagsøyeblikkene! Man glemmer det fort oppi alt annet! Jeg har begynt å få lyst på nr tre,men mannen er ikke helt med:) Så vi får se:) Men det ser veldig koselig ut med tre altså! Håper dere får en flott helg! klem fra silje.

Made by KKann sa...

Herlig - ja, pass på å nyte øyeblikkene!
En nydelig gutt du har!

SmilKKann

Eg ... sa...

Skjønn :-)
Skikkelig god-gutt...

Takk for i går.

Hanne

mette sa...

ååå lille klompen, deiili alder d der, har en klomp på samme alder som blir rundkysset i skrivende stund:)

Blogger sa...

De forundrede øynene sier alt :-)