mandag 16. februar 2009

Nytt prosjekt!

Nå når ikke spisebordet ikke lenger står på TO DO-listen, kan jeg med liv og lyst (!?!) kaste meg over neste maleprosjekt!

Denne gangen er det sengen som Maja skal ha på sitt nye rom, som står for tur. Denne sengen hadde jeg egentlig gitt bort til min veldig gode venninne, Inger Lise, da vi ikke hadde plass til den lenger. Hun synes det var for ILLE at jeg skulle gi den bort til FRETEX og puttet den i kjelleren sin....Heldigvis hadde hun ikke tatt den i bruk, og sa det var helt ok at jeg tok den tilbake. (Du er SÅ grei!!!).
Det er vel ingen overraskelse at denne skal også males hvit. Har vurdert å la den være som den er, men vi har hatt den i bruk tidligere slik, og nå har vi lyst på en forandring. Som hvit vil den også passe bedre med resten av stilen, på den kommende rommet. Surprise!
Det er en stund til rombyttet skal skje, men det er jo godt med alt som er gjort. Så i dag har jeg begynt så smått med å pusse den ned. Maja har vært hjemme med meg i dag så jeg fikk ikke kommet så langt.

Hun synes det var mye kjekkere å leke med Duplo - med mamma i nærheten og ikke nede i kjelleren. Og jeg kan jo forstå henne...


Konsentrert lek...

duplo på tur

Ellers så har Kong Vinter tatt farvel med oss her i Bergen og sol og puddersnø er blitt ett fjernt minne....I hagen ligger det en langflat snømann som tar sine siste åndedrett...og en snøhule som begynner å bli ganske liten.
Det var UTROLIG kjekt så lenge det varte, men nå ønsker jeg våren velkommen!

9 kommentarer:

Det Lille Hvite Huset sa...

Det var en nydelig seng :-) sukk...

Miss.T sa...

For en nydelig seng !! hadde jeg sett den på fretex hadde jeg kjøpt den med en gang..KJekt du fikk den tilbake. Spennende å se hvordan den blir : )

mette sa...

kjempefin seng, gleder meg til å følge dens utvikling:) kule dupplobilder!! sjønn jente!!

Tre Kusiner sa...

Er det ikkje typisk:). Dei likar seg best i nærleiken av oss...så akkurat slike prosjekt tar alltid litt tid. Eg er ferdig med loftet no og gledar meg stort til å bestille stoff til nye liftgardiner eller noko spanande. Ikkje bestemt meg heilt for kva det blir. Den senga var skikkeleg søt! Heldiggris. Klem G

Made by KKann sa...

Herlige pannekaker..
Herlig, flott seng - som blir lekker i hvitt..
Herlig unger, duplo og lek..

KlemKKann

Bo med Lena sa...

Åh..sengen kommer til å bli kjempeflott!! Det er så fin.

Gleder med til å se bilder når den er ferdig. Tuva (min minste på 6 år) har en sånn gammel hvit seng og er så fornøyd:)

Anonym sa...

God kveld. Tusen takk for kommentar. jeg er så utrolig dårlig på fotoprogrammer, får ikke til å lage sånn jeg vil, men nå ble jeg i alle fall mere fornøyd enn jeg har vært før.
Du den senga var bare så nydelig, at du kunne gi bort den. Jammen godt du fikk den tilbake. Gleder meg til å se malt resultat.
Hadde jeg funnet en sånn seng hadde jeg gått rimelig langt for å få den med meg hjem.

Smineset sa...

Fin seng! Den blir nok super på Majas rom. Du er skikkelig driftig! ;-)

Tre Kusiner sa...

Hei igjen! Tusen takk for tips. Eg kom på at vi har voksa golvet på kjøkkenet med hardvoksolja med kalk i, det blei knall fint:) skryte skryte...neida, men eg liker det kjempe godt. Det kan eg jo oppe òg? Det tåler litt meir enn luting av golv. Klem G