tirsdag 24. februar 2009

Hjelp - jeg smelter!


Hjelp - jeg siger lenger og lenger ned...
Armene stikker fremdeles opp fra terrassen... jeg prøver å holde igjen


Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg trenger kulde og snø....
Ikke alle er like glad for at det er varmere i været her i Bergen

Min mann tok disse artige bildene av vår snømanns siste kamp mot regn og varme....
Synes nesten synd på den! Men er mer glad for å se terrassen fri får snø!
Ha en fin dag videre og takk for at DU tittet innom :)

4 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Åhhh, stackare...Inget kul att snön försvinner.

Kram anne

mi-rachel sa...

så kule bilder.
her i stavanger har vi akkurat likt vær som i bergen.
og mannen min smilte..da jeg viste han kommentaren din :)

Miss.T sa...

Det var en slakk snømann : ) hehe.. ikke lenge igjen han !

Villblomsten sa...

Hihi :-)

kanskje han fikk litt oppliving i dag da ?
det var jo ikke mye snø som kom i dag , men kanskje det var nok til "munn-til-munn" på snømannen din ? :-)

hihi