onsdag 11. februar 2009

Lekegrind

For ett par uker hentet vi lekegrinden ned fra loftet igjen. Kjøpte den på Fretex når Maja var baby - til den nette sum av 150 kr!! Det var på den tiden det fremdeles var mulig å gjøre mange gode kjøp til en billig penge hos Fretex. Nå synes jeg dessverre de overpriser mange av tingene, spesielt møbler....Så de gode funnene er blitt færre med årene.



Men denne herligheten fikk jeg da tak i. Synes den er så sjarmerende...og det beste er at den kan klappes sammen. Praktisk når den ikke er i bruk. Skulle gjerne visst hvor gammel den er og gjerne hørt hele dens historie...

Enkelte funn blir man bare ekstra glad i!
Denne vil vi nok aldri kvitte oss med,.... så kanskje mine barnebarn vil kose seg like mye i denne som mine barn har gjort?
Hvem vet...

6 kommentarer:

mi-rachel sa...

utrolig sjarmerende lekegrind!

Stoltzen2012 sa...

Elsker ting å være glad i..Og denne skjønner jeg virkelig at du er glad i:o)

Tre Kusiner sa...

Oi kor søt den var:). Kanskje eg kan leggja inn bud viss vi får fleire...neida, den er så fin at du må ta vare på den til ungane dine og barnebarn, oldebarn...tihi...Ha ein flott kveld. Masse nydelige bilder. Klem G

Anonym sa...

Den var virkelig fin, skikkelig koselig og enkel. Den der hadde aldri jeg kvittet meg med heller om jeg hadde vært så heldig å ha den i hus.

Tre Kusiner sa...

Hei igjen! Usikker på om Bodil reiser rundt, bur på Stord då. Dåke kan ta ein tur til Kvinnherad ei helg. Bu hos oss:). Bestille ein time hos ho. Fantastisk flink! Klem G

♥LiNda♥ sa...

så utrolig fin lekegrind,
-og en super pris:)
skjønner godt at du er fornøyd med den :)