lørdag 7. februar 2009

Tapet og Månekåper

Sitter her på denne lørdagsmorgen og koser meg med å studere på tapeter fra Ralph Lauren Home. Her er det virkelig mange flotte tapeter - som jeg kunne tenkt meg på soverommene som skal pusses opp.
I dag har vi slette, malte vegger på alle soverommene og det er ene og alene pga min lidelse; beslutningsvegring. Jeg er alltid HELT sikker på at jeg vil angre på valgt farge/mønster etc. Det er av samme grunn at det nesten ikke er ett bilde på veggene hjemme hos oss. Men nå vurderer jeg nyere takter - rett og slett fordi jeg er klar for noe NYTT. Se på disse nydelige tapene under - det kan jo ikke gå galt - med én vegg pr soverom?


Tuva sitt rom kanskje...

Maja?





Kunne tenkt meg å tapetsere den ene endeveggen på det som skal bli vårt soverom. (Den veggen som prosjektoren henger). Ser da for meg en stripete tapet, men det kan jo gå med ruter osgå. Eller kanskje jeg skal være skikkelig "crazy" og gå for noe mer dramatisk - som bildet under? :)


Til slutt må jeg bare legge ved bilde av de søte tuppene mine som sitter her ved siden av meg og ser på barneTV i de kjempe søte månekåpene sine...Det er det de kaller morgenkåper :) Er det ikke herlig? Skulle ønske de var små for alltid!! :)


Ha en fin lørdag!
I morgen er det morsdag...og da skal jeg sove leeenge. Ja helt til kl 09 hvertfall!

10 kommentarer:

mi-rachel sa...

mange fine tapeter,
og noen utrolig herlige "månekåper" jentene dine har !

Blogger sa...

Personlig har jeg ikke så mye til overs for ruter, men de stripete og den blå med blomster var bare helt herlig! Vi har nettopp pusset opp soverommene, men nå fikk jeg lyst å begynne igjen også :-O

Anonym sa...

Oioioi. Så nå skjer rombyttingen endelig! Så morsomt at du skal bevege deg ut av den hvite komfortsonen din, storesøster! Kool! Tror det kan bli skikkelig fint med en tapetsert vegg... Og jeg likte nå den rosa rutete veldig godt, men jeg elsker jo også både rosa og ruter :P

Savner dere alle masse masse, og gleder meg til påske! :D
Klem småtrollene mine!

Tre Kusiner sa...

Hei!
Eg er så ufattelig glad i bloggen din! Du må virkelig vere ei kreativ sjel. Korleis klarar du å få så flotte bilder. Kva kamera hat du?
Eit konkret eksempel:Den rosa sakosekken til ein av jentene, det er liksom berre sakosekken som viser, heilt rein og kvit bakgrunn? Ordner du bildene i photoshop? Klem Frøydis

Tre Kusiner sa...

Samtlige av bildene dine er veldig klare. Eg føler at kameraet mitt svikter på nært hald? Pluss at eg får "gule" bilder utan blitz innendørs. Når eg bruker blitzen blir bildene så harde? Køyrer du blitz inne? På bildene av morgenkåpene for eksempel? Ha ein strålende MORSDAG!

Jannicke sa...

Ja, hvorfor ikke slå til med den mønstrete tapeten?? Så lenge den kun kommer på en vegg, så blir det ikke så dominerende... Jeg har gjort det på vårt soverom, bare med en grønn mønstrete tapet. Dette er snart to år siden, og jeg angrer ikke! Skal vise bilder en dag :o)
Ellers har jeg det på samme måte som deg mht bilder... jeg har også mange ledige vegger...rett og slett fordi jeg har "angst" for å henge opp noe, for så å angre meg (og da sitter man der med ett stk ødelagt vegg...)
Ha en fin kveld :o)

Livy sa...

God formiddag!
Gratulerer så mye med morsdagen i dag!

For noen skjønne prinsesser dere har!

Nydelige tapeter! Vi skal også tapetsere en fondvegg på soverommet vårt. Vi var "skikkelig vågale" da vi bygde og tapetserte en vegg i bringebærrød med store mønster(i litt dypere farge). Er i grunn fornøyd(men ikke helt... ekkel følelse :S), men siden vi har new england stil i loftsstuen kunne jeg godt tenke meg noe som passer litt bedre inn... jeg har også tenkt å gå for noe som er hvitt og blått og stripete.

Håper du får en super morsdag!

Klem fra Livy

Det Lille Hvite Huset sa...

Ville bare innom for å ønske deg en fin morsdag..håper du fikk sove litt lenge i dag og at du har kost deg masse. klem

Sjöboden sa...

Visst är de tapeterna underbara!!
Söta tjejer i söta morgonrockar :-)

kramiz

Stjärnor & Champagne sa...

Nu har jag tittat in i din blogg många ggr men nu måste jag skriva något. Vilka fina tapeter dom har RL. Vilken fin blogg...

Hälsn Anne