tirsdag 24. februar 2009

Så deilig...

...å komme seg litt ut. Føles som jeg har vært inne i ukesvis. Enten har snømengdene har vært så store at det har vært umulig å komme seg ut på tur med vogn, eller så har jeg vært og er forlovet med malerkosten og bruker all ledig tid til å få unna malerarbeid.

Men i ettermiddag dro min mor meg med på litt shopping. Utrolig deilig å komme seg ut, titte i butikker og sjoppe litt...


Fant disse pleddene på Princess av alle steder.
Midt i blinken for meg og til kun 179 kr - ble jammen 2 stk med meg hjem... Det skal sies at til den prisen så er de laget av 100% akryl og er ikke verdens beste kvalitet..pytt pytt de varer så lenge de varer. Tenkte Tuva skulle få det røde på det nye rommet sitt og det blå havner enten på sengen vår eller i stuen :) Ser bildene lyger litt på fargen. Det røde er ikke så rød-orange i virkeligheten...




Ellers hadde de 25% rabatt på alle utenlandske blader på Narvesen - og da belønnet jeg meg selv med to svenske interiør blader - fordi jeg fortjener det! :)




Til slutt fikk jeg min mor til å kjøre meg på Europris hvor jeg kjøpte to spraymalings bokser. Nå skal leke-kurvene til pers - grå og hvit! Takk til alle dere kreative og flotte bloggere der ute! Jeg lærer noe nytt og finner nye tips omtrent hver dag! Som dette med spraymaling.... :)

(....og mens jeg leser mitt eget innlegg ser jeg at jeg har kjøpt feil spray!!??. Primer..det må jo være grunning. Heldigvis tok jeg imot kvitteringen. :) Sånn kan det gå..)

Ha en riktig fin (TV) kveld!

6 kommentarer:

Jannicke sa...

Fine tepper! Gøy å finne så fine til så bra pris! Selv var jeg på Spar kjøp i dag med min kjære mormor på 94 år. Hun elsker den butikken, og hamstret garn ;o).
Mens jeg geleidet mormor rundt i garnhyllene oppdaget jeg et supert fleecteppe, mørkeblått med hvite stjerner til kr 70!!! Litt sånn "Lexington inspirert", hehe..
Så det fikk bli med hjem til min sønns tv/lekerom! Han ble kjempeglad og mor enda gladere!
Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Stilige tepper. Gjett om jeg skal innom der i lunsjen på Oasen da? Tenkte å kjøre den stilen på det "nye" rommet til Ruben :) Så det blir nok et blått. Håper jeg finner det der. Ha en fin dag min venn. Her på jobben er det bare press og stress. Hilsen Vivian

meaningmoon sa...

Har også anskaffet meg ikke mindre en 3 slike tepper:) syns de er så greie til å ha på barnerommeme!!
Lykke til med sprayinga,utrolig hva litt spray kan gjøre med ting:)

Ha en fin dag!!

Stoltzen2012 sa...

Genialt med sånn spray!! Det må jeg også prøve..:) Jeg sitter på skolen med oppgave og sniker meg innom bloggen av og til;) Herlige tepper.. Og genialt når du får de til den prisen! Kos deg med blader og spray..klem

mi-rachel sa...

herlige tepper!

Stjärnor & Champagne sa...

Haha har du köpt fel spray....Fina plädar, och som du säger så håller dom så länge dom håller. Vad härligt att du läser svenskt...

Kram Anne