søndag 27. januar 2013

Hallway I Soveromsgang




Takk for sist!

Jammen ble det en lang pause fra bloggen....håper ikke jeg er helt glemt :)
... for de som følger meg på instagram  - så har jeg ikke vært aldeles borte..
(sommerlyst_)

Kanskje blir det litt hyppigere innlegg fremover - vi får se! 








Tilbake til soveromsgangen.

I denne lange smale gangen vår i 2 etg,  er det inngang til barnesoverommene, bad og toalett. 
Gangen har lenge vært en byggeplass, da vi måtte rive taket (i området der trappen til loftet går) 
Dette var noe vi måtte vi gjøre i forbindelse med byggingen av vårt soverom.



Å fornye seg litt når det er salg er alltid kjekt. Teppe og lykter fra Living.



Fra gangen ser vi også inn på vårt soverom, det ligger på andre siden enn barnerommene, 
og i midten har vi stuen. 



Etter en "krampeinnsats" før jul ble gangen ferdigstilt - gjett om det var deilig!
(ja...det mangler en list rundt soveromsdøren...)



Til slutt en liten titt inn på vårt soverom,
hvor denne skapningen ofte slanger seg..
.





Takk for besøket!




13 kommentarer:

stjerneglass sa...

Så fint dere har det! :)
Har dere svarte trappetrinn? Hva synes du om det? Våre svarte trinn er ei mare... Det ser like støvete og skittent ut 5 minutter etter at jeg har vasket OG tørket dem...

Håper på flere fine bilder!

På landet vid havet sa...

Så ljust och fint! Gillar den svart/vita mattan. Blir en snygg kontrast till allt vitt.

Trevlig kväll!
Kram Mia

et kjært hjem sa...

Kjempefin gang, elsker alt! Lyst å deilig! Veldig fin kommode og teppe også! Ha en fin søndagskveld :) Ane

et kjært hjem sa...

Katten deres er helt utrolig lik vår forresten, skvatt litt når jeg så den ;)

Unknown sa...

Hei!
Så flott med innlegg:))
Er så lekkert med det hviiiiite ♥
Flotte bilder!

Anonym sa...

Så kjekt med nytt innlegg:) Superfin gang og fin pus på fint soverom ;) Han en fin søndag :)

Lisa M

Nennes sa...

Nydelige bilder og vakker katt :)

Ha en flott kveld!

Klem

Sissel sa...

Kjempefin gang!!!

Vi holder på å pusse opp gangen vår oppe i 2.etasjen og jeg gleder meg til at den skal bli lys og fin. Vi skal blant annet bytte ut taklampene og jeg likte veldig godt de som du hadde valgt. Kanskje jeg må ta en tur på Living igjen..

Ha en fin uke!

Anonym sa...

Flotte bilder :)
Du har en flott stil, - lyst og lekker. Kjekt at du oppdaterte bloggen:) ?

Fungerer det bra å ta teppe i trappen? Holder den seg fin på kanten?

Annette

Anonym sa...

Flotte bilder :)
Du har en flott stil, - lyst og lekker. Kjekt at du oppdaterte bloggen:) ?

Fungerer det bra å ta teppe i trappen? Holder den seg fin på kanten?

Annette

Suvi sa...

HI!
Fresh and light. Lovely!
Happy New Year♥

Sivs hus sa...

Hei, Nydelige bilder og lekker gang! Nydelige lykter! klem Siv:-)

Natasha @ Northern Light Design sa...

Hey... your back!
Great hallway, I am in love with the white, the light and the casework / wood work!!
Come visit :)