tirsdag 25. oktober 2011

Vil du vinne en kaffemaskin??


Nespresso skal åpne butikk i Strandgaten i Bergen 
 - som én av bare ti Nespresso butikker i hele verden innenfor det nye butikk-konseptet!
I den anledning har jeg vært så heldig å få lov til å dele ut en kaffemaskin av typen Lattissima+
til en av mine lesere!!
I den nye butikken, kan du komme inn og prøvesmake alle de 16 ulike kaffevariantene og selvfølgelig kjøpe deg en av de flotte maskinene fra Nespresso!



Maskinen du kan vinne her hos meg er en lekker sak, 
med melkeskummer, 
som ikke tar stor plass på kjøkkenbenken! Bli med da vel! 

Jeg trekker den heldige vinneren på lørdag!






101 kommentarer:

meaningmoon sa...

Ååå selfølgelig vil jeg bli med på trekningen av denne! Svarer 16 kaffevarianter :)

Unknown sa...

Oj oj for en flott premie!!
16 forskjellige varianter.

Ha en flott kveld

Klem

Anonym sa...

Jeg vil gjerne ha en Nespressomaskin på min kjøkkenbenk og kose meg med en kopp med en av de 16 smakene hver dag....
Fin kveld fra Carina

Anne Grete sa...

Dette må jeg bli med på :) Elsker kaffi :) Svaret er 16 :)

Mie Mari sa...

Jeg er med! :) Kommer fra Bergen selv, så da blir det lett å kjøpe kapsler (yey!) Det er 16 ulike varianter.

Himmelberget sa...

Hei !
Skulle absolutt hatt ein ny kaffimaskin på benken :)
Då kunne eg og fått testa ut dei 16 ulike kaffevariantane;))

Mvh
Jannemor

Rosemary and thyme sa...

Wow, for en flott utlodning!
Klart jeg vil være med:)
Og med 16 kaffevarianter har man jammen mange spennende smaker å velge blandt!!!

Klem Tove

Kardemomme mamma sa...

oioioi! jeg er med. og 16 smaker skrev du at det var:)
krysser fingrene:)

Marianne på landet sa...

Dette vil jeg gjerne være med på! :)
Svarer 16 kaffivarianter :)


Fin tirsdag!

Tone's dager sa...

ååå dette må være den ultimate kaffe for en travel dame som meg :)
det finnes 16 ulike kaffekapsler, og jeg krysser fingrene :)

mvh kaffetørste Tone

irene sa...

Å vilken lykke å vinne!
(16 varianter!)
Klem Irene

Jeanette sa...

Oi for en premie, den håper eg på å vinne da kaffemaskin står høyt på ønskelisten min i år.

16 kaffevarianter :)

Fortsatt god kveld, Jeanette

Catrine sa...

For en flott premie!
En sånn skulle jeg gjerne hatt på min kjøkkenbenk!

Svaret på spørsmålet er 16 forskjellige kaffevarianter.

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Vil selvfølgelig være med og prøve lykken her hos deg :)
Svaret er 16 kaffevarianter.

Klem Birgit

Laila sa...

JA! Klart jeg vil være med :-) Har ønsket meg en skikkelig kaffemaskin lenge nå! Det finnes 16 kaffevarianter.
Laila
lai-ola@online.no

FruT sa...

Åh, som jeg ønsker meg en slik maskin! Det er 16 ulike varianter! Krysser fingre for litt vinerlykke :) Maia

Størhuset sa...

Hadde vært fint med en sånn. Så jeg krysser fingre. Det er 16 varianter!

vholmedal@gmail.com sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen ♥

Vicky.

Anonym sa...

Det er sååå spennende å følge utviklingen på Sommerlyst! Jeg har hatt mange fine stunder der. Jeg sier 16 kaffevarianter, og krysser fingrene ;-)
Hilsenen kusine K

Drømmedama sa...

Hvilken lykke å få lage nydelig kaffi med HELE 16 forskjellige varianter:-) maskinene er bare helt RÅFLOTTE.
Hei fra meg som krysser fingrene:-))

Hanne sa...

Har så lyst på!! Svaret er 16:)
hannekb@hotmail.com

lise sa...

Ja jeg vil være vinne .. eh, være med i trekningen, og kunne tilby mine kaffedrikkende gjester hele 16ulike varianter kaffe.

Berit sa...

Aiaiaiai!!! 16 varianter, skal vi se... én til frokost, én etter middag, én når det er litt ekstra kaldt, én når man trenger en oppmuntring, én når det kommer besøk, én etter lufteturen med hundene, én mens man sitter i sofakroken med ei god bok- og enda er det varianter for andre anledninger også!! Må jo være perfekt!! Krysser fingre ;)

Anonym sa...

16 ulike kaffevarianter! Tenk så glad 18 åringen hadde blitt om mor vant en slik! Ja mor og far også....spennende!

Anonym sa...

Wow!! Bare timer igjen til fødsesldagen min.. En Nespressomaskin ville vært en flott gave:) Og med 16 kaffevarianter er det mye å velge i!
Hilsen Bjørg Mari
(bmkvinne@online.no)

Maria ( Idekroken ) sa...

Åå ja! Kaffemaskin! ;)
Jeg svarer 16 forskjellige smaker, og håper det da blir en mulighet for å smake på dem ;)
Så er det bare for kaffekjerringa å håpe.
Klem fra meg

Anonym sa...

16varianter! Og jeg vil vinne maskinen! Mvh
Tone med adr tonemang@broadpark.no

Anonym sa...

Fin kaffemaskin fra et bra konsept! Jeg kan ønske meg en sånn :)
Det er 16 ulike varianter av kapsler.

Ha en fin dag videre!

Anonym sa...

Hei hei! Selvfølgelig blir jeg med på denne:) Det er 16 ulike sorter kaffe! Klem Eli Anna

Livy sa...

Jeg vil gjerne være med! For en FLOTT premie! Det finnes 16 ulike kaffevarianter.

Klem fra Livy

Anonym sa...

Kaffe i alle varianter er det beste som fins. Elsker det ! Skulle gjerne hatt ei kaffemaskin for å lage alle dei 16 variantane av kaffe som dei har !
Gerd

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Hærlig premie, og 16 forskjellige kaffe varrianter som dufter hærlig... Klart jeg vil være med i trekningne ;-)

Klæm Vibeke

Anonym sa...

For en super premie! En Nespressomaskin passer godt på kjøkkenbenken. Og med 16 ulike smaker kan man ikke klage på kaffeutvalget. :)

Berit Mjelde sa...

Wow, superstilig premie!

Svaret er 16 kaffevarianter!

Anonym sa...

Hei

Så kult at denne butikken kommer til Bergen. Jeg var å besøkte den i Oslo, og det var en helt fantastisk butikk med en stil uten like. Det sto en servitør i dress og spurte hvilken kaffe du ville smake, og det kostet ingentig :) Har alltid ønsket meg en slik kaffemaskin, og hvis jeg ikke vinner en her, så får jeg gå å kjøpe meg en til jul fra julenissen ;) Det er 16 varianter i kapselutvalget. Mvh. Sissel Haugland

Veronika sa...

Spennende!! Kjekt at det kommer flere konseptbutikker:) Det finnes 16 ulike typer kaffe.

Anonym sa...

Dette høres jo helt fantastisk ut. Super deilig kaffe! Jeg svarer 16 ulike varianter. Hilsen fra Wenche

Unknown sa...

HURRA! Det finnes 16 ulike kaffevarianter:)

Elsker Nespresson sin kaffe! Best!!!

Marthe

maska sa...

Ja gjerne.
Og her blir det en heldig vinner på lørdag. Spennende.
Det er 16 ulike kaffevarianter.
Ha en fin dag.

Interiør 63º N sa...

Ja takk, vil veldig gjerne vinne en Lattissima + og få muligheten til å servere de 16 forskjellige kaffevariantene :O)
Ha en fortsatt fin dag!
Kirsti

Anonym sa...

Wow, jeg vil gjerne ha en sånn en!
Det er 16 forskjellige kapsler.
Håper jeg vinner da..mvh hilde.baardsen@lyse.net

Hilde sa...

Så flott kaffemaskin! Det finnes 16 varianter i kapselutvalget!
Takk for en hærlig blogg.

Unknown sa...

Jeg vil vinne!!!
Har såå lyst på en Nespresso, men får aldri råd til den...
Nespresso har selfølgelig 16 smaker å velge blant.

Krysser fingre og tær her...

Trude sa...

Min gamle Nespresso-maskin er snart moden for utskiftning (er 4 år gammel) og jeg svarer 16 varianter. Kjekt med egen Nespresso-butikk i Bergen da:-)

Anonym sa...

Jeg svarer 16 kaffevarianter. Og butikken skal besøkes:-)

Klem Kirsti Berge

Sissel sa...

Det finnes 16 kaffevarianter.

Og selvfølgelig vil jeg være med på trekningen!

Ha en fin dag!

takhøyde sa...

Wow - jeg er med!!! Svar på spørsmål: 16 forskjellige varianter!!
Klem :) Heidi

Anonym sa...

Kjempefin kaffemaskin, en slik vil jeg også ha:) Svarer 16 ulike kaffevarianter.

:) Trine

Anonym sa...

En helt fab fab kaffemaskin som jeg gjerne vil vinne! Det er 16 ulike kaffevarianter. (Og til jul har de noen ekstra med "julesmak");-)Ann Kristin L.

Anonym sa...

Ønsker gjerne denne flotte kaffemaskinen jeg også ja :)

Mvh Kjersti

BeBe`s blogg sa...

Kommentaren min mislyktes, så nå prøver jeg igjen. En sånn flott premie må jeg selvfølgelig prøve å vinne. Krysser fingre og tær. Det er 16 varianter å velge mellom.

Anonym sa...

Åh, ja!!!! Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en kaffemaskin hjemme. Fikk en på jobben i går, og har smakt meg igjennom tre av de 16 smakene som de tilbyr. Nydelig! Ingerid

MayBritt sa...

Hei :O)
ønsker selvfølgelig å være med i denne trekningen :)
Det finnes 16 kaffevarianter :)

mvh: mbrith@loqal.no

Fru Fly * Heidi sa...

Å ja, dette vil jeg være med på! Det 16 ulike varianter, hurra! Jeg er ikke stor kaffedrikker, men kaffe fra sånne maskiner er så mye bedre og det hadde vært så stas å ha i hus!:) Krysser fingrene for at jeg er den heldige! KLem fra Heidi

Anonym sa...

Så fantastisk det hadde vært å vinne en slik maskin! Jeg elsker kaffe, og de 16 merkene er nok gode alle sammen!
Jeg krysser fingre og tær...

Mvh Åse
aa-byrk@online.no

Merete sa...

Hei:)
16 kaffevarianter!
Hadde vært kjempe kjekt med en kaffemaskin :)

Anonym sa...

Med 16 kaffivarianter er her noe for enhver smak! Tenk om jeg skulle bli den heldige vinneren??
Da skulle jeg tatt den med på jobb og virkelig disket opp for kollegiet, vi trenger nemlig så sårt en slik der.
Flott premie og en nydleig blogg du har.
Ønsker deg er fin, fin kveld.
Hilsen Berit

Fruehuset sa...

Så flott premie:) Gler meg til butikken åpner! Eg tar eit lodd, og det finnes 16 forskjellige sorter.
Helsing Marianne:)

Anonym sa...

Ønske.ønske,ønske........ Brukt opp alle pengene på nytt kjøkken....plass til kaffemaskin er klar:-)) 16 sorter kaffe.Koselig blogg du har!!


Klem Tove(tove.skjolseth@nktv.no)

Dittemor sa...

Jeg tror faktisk det er 16 kaffevarianter... :)

Maria sa...

Hei. Jeg vil gjerne være med i trekningen. Det er 16 varianter av kaffen og det er den beste kaffen jeg drikker! Enkelt når du bare skal ha en kopp.

Hilsen Maria

Anonym sa...

Flott premie. 16 kaffevarianter:) Fin blogg du har, likte veldig godt de to siste bursdagsinnleggene dine:) Merita (meritatonnessen@hotmail.com)

Anonym sa...

Det e 16 kaffivarianta. Har enormt lysst på ein sånn kaffimaskin.

Mvh Siril
(sirilhlarsen@hotmail.com)

Anonym sa...

Fantastisk premie :-) jeg sier 16 smaker, aå krysser jeg fingrene for at maskinen havner hos meg - så lover jeg å prøve de alle sammen! ;-P

Hilsen Elin-M

elin_joensen@hotmail.com

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Åh ja, denne må jeg være med på!! Svaret er 16.

Klem Anna

Anonym sa...

Hei:) Det er 16 smaker. Det hadde smakt så jeg krysser fingrene:-)
Inger B.

ELLEMELL sa...

jeg vil gjerne være med i denne trekningen!
svaret er 16 standardvarianter!

åh! sånn vil jeg ha på benken!
lykke til til meg!
klem ellemell

Ole M sa...

Jeg vil også vinne. Men det er et vanskelig spørsmål..... jeg tipper 16. Huset begynner å se bra ut forresten. Gleder oss til å se det.

Hilsen din kaffetørste bror over there.

Ida Charlotte sa...

For en Kjempe fin premie nå i før juls tiden ( hehe ja min før juls tid har vart en stund alt :) *elsk* ) det finnes 16 varianter :)

Rustikk Mat sa...

Oi så flott premie :o)

16 varianter:o)

Hilsen Linda

24 sa...

så herlig premie :) den vil vi vinne! 16 ulike er svaret!

Henriette

Toril Wirgenes sa...

Nespresso er gull ;-)
Jeg svarer 16.
Ønsk meg lykke til ;-)

Fru Pigalopp sa...

Ja, det vil jeg svært gjerne, og svaret på spørsmålet er 16.

Hilsen Fru Pigalopp

tinemari sa...

16 varianter! Kaffemaskin står høøyt på ønskelista!! :)

Anonym sa...

Den vil vi gjerne vinne. Svaret er selvfølgelig 16 :-)

Anonym sa...

Hei, det er 16 ulike kaffevarianter og selvfølgelig vil jeg gjerne være med. =o)

Hilsen Hilde Gjøsether

Anonym sa...

Hei!

Nespresso er fantastisk, så jeg vil gjerne være med i trekningen. Det finnes 16 forskjellige varianter.

Hilsen Anna Lisa

Anonym sa...

Heisann:)

Drømmer om å bytte ut Mocca master'n med en ny lekker kaffemaskin:)
Svaret er forresten 16 varianter!

Ha en fin helg!

Hilsen Hilde
hilols2@online.no

Fru M sa...

Hei
Tja, 16 varianter! Jeg er med på lotteriet og krysser fingre. Mvh Å

Anonym sa...

Å så spennende, denne har jeg så lyst til og vinne :o).
16 kaffevarianter finnes det .

hilsen Marianne S Engh

mas-pett@online.no

Anonym sa...

Denne har stått på ønskelisten :) Så fin kaffemaskin!
Det finnes 16 ulike smaksvarianter og man finner garantert smaker som gleder enhver gane :)

Venter i spenning!

Christine

Anonym sa...

Hei:)
Denne flotte maskinen vil jeg gjerne vinne altså:)
16 varianter, og Arpeggio er favoritten.
Krysser fingrene, og ønsker god helg.
Monica

Fra huset i svingen sa...

Jeg er med :D
Svaret er 16

Klem Karianne

Anonym sa...

Det finnes 16 ulike kaffevarianter :)
Har absolutt lyst på denne fristelsen på kjøkkenbenken min! :D

Og for en koselig blogg du har, inspirerende og spennende!
Klem, Ann-Kristin

silje-sin sa...

Det hadde blitt litt av en julegave til mannen:) Jeg svarer 16 og krysser fingrene;) God helg! klem fra Silje.

Tove Hertzberg sa...

Jeg blir gjerne med på denne spennende trekningen....

16 kapsler :-)

MVH Tove Hertzberg - Galleri Tove

Anonym sa...

Vilken fantastisk fin tävling! 16 olika smaker.

Vad jag önskar jag vann denna fina Nespressomaskin.

Tack för en väldigt fin och inspirerande blogg du har!

Kram från Susanne i Sverige

Englefryd sa...

Å jaaaaaa jeg vil veldig gjerne være med. Hadde passet perfekt inn i det nye huset.
Også må jeg jo bare gi meg helt over over hvor lekkert dere får det. Er innom å kikker hver gang du oppdaterer, men i en hektisk hverdag blir det litt lite kommentarer.

God helg til deg og dine.

Englefryd sa...

Ups, glemte å si 16.
Surreguri, hehe.

Anonym sa...

hei! så koselig blogg du har! og den kaffemaskina var jo ikke annet enn lekker! og 16 kaffevarianter da :) snadder ! titter nok innom bloggen din igjen! mvh Runa

Anonym sa...

Oops, glemte å legge igjen navnet som anonym :-) Vi vil gjerne vinne den kjempe fine kaffemaskinen, svaret er 16 varianter. Klem fra Ane (anemengshoel@hotmail.com)

Anonym sa...

Hei, det er 16 varianter. Denne maskinen hadde vært noe å ha på kjøkkenbenken.

sigfridpettersen63@hotmail.com

Bo med Lena sa...

Åh...jeg drømmer om en sånn maskin og vil veldig gjerne være med. Krysser fingrene.

Og det er 16 forskjellige smaker...

Klem Lena

Anonym sa...

Svaret er 16.

Hilsen Sølve

Anonym sa...

Hei

Da svarer eg også 16 kaffivarienter..og hiver meg med i siste liten:-)Ha vore super på kjøkkenbenken den der ja..håper på vinnerlykken!!!

God fredagskveld fra Ann-Helen

respenog@online.no

Anonym sa...

En kaffemaskin står høyest på ønskelista for tiden.
Det finnes 16 kaffevarianter.

Ha en fin fredagskveld :-)

borgny_bjerke@hotmail.com

Anonym sa...

Å for en premie, den hadde vært supert å vunnet. Ønsker meg sånn en kaffemaskin, svaret er 16 varianter.

Håper jeg vinner ;-)

Klem Kaja

Anonym sa...

Hei. Svaret er 16. For et fantastisk produkt.
Gunn.
gunnalf@gmail.com

Anonym sa...

Hei.
Jeg har nettopp oppdaget din flotte blogg og da rett på en super konkurranse. Dersom jeg skulle være den heldige vinner ville jeg gitt kaffemaskinen videre til min kjære lillesøster som har opplevd mye motgang de siste årene. 16 ulike smaksvarianter vil gi mange små gode stunder ;) Kanskje jeg får smake og dele stund med god prat!!

Tone

Marimor sa...

Bedre sent enn aldri:)
Jeg er med, 16 varianter:)

Klem Mari

Fru Fjeldhammer sa...

Sikkert forsent, men jeg prøver lykken! *S*

Jaggu er du bursdagsdronninga, flott jobba!

klem