torsdag 30. juli 2009

Drømmekjøkkenet på landet er ferdig!

Gammelt bord og nye stoler
Subway-fliser stod på ønskelisten

Eames-stoler

God og stor vask er praktisk når gutta prøver fiskelykken.


Kjøkkenet - sett fra terassen


...og på terassen står det ett bord for to. Det ble noen koselige stunder med ett glass vin eller to der...

Utrolig deilig med ett stort og romslig kjøleskap når vi er mange på landet

Ett avlastningsbord ble plassert i hjørnet - sammen med en nesten usynlig stol.. :)

Lamper fra Living


Det var nå all slags som skulle ha plass på den hyllen...:), men det er jo koselig da.


Bare elsker disse kraftige persiennene fra Kirsch - de er definitivt med å skape den rette stemningen.





Dere skjønner kanskje hvorfor vi stort sett oppholdt oss på kjøkkenet når vi var på landet?

....men er det noen som ser hvilken film som har vært en inspisirasjonskilde? (men ingen kopi)

Klem M

28 kommentarer:

elisabeth sa...

GURIMALLA!!!!!! Dere må jo flytte på landet:)Det var et veldig deilig kjøkken, med veldig deilig spisebord, og knallkule Eames stoler, og og og:)
Utsikten er grei den òg...hihi:)
Applaus og grattis med vell dønn!

Trude sa...

Utrolig lekkert. Ikke rart dere koser dere.

Guttemamma sa...

..."Når du minst venter det"????
Det er så lekkert at jeg blir stum nesten.....Alt er så utrolig gejnnomført og toppes selvsagt av den rå beliggenheten! Heldige dere er...
klem

Stjärnor & Champagne sa...

Åhhhh vad fint fint fint... Precis min stil. Åh vad jag har saknat dig min bloggvän. Det är så tomt när favoriterna försvinner ett tag. Ja jag har nog varit lite flitig på bloggen men sen har det varit vissa dagar när jag inte har haft lust eller orkat. Sen tar det ju lite längre med mobilt och jag vill oftast att allt skall gå snabbt snabbt....
Men vad glad jag blir att du är back on track så att säga, hihi.

Kram till dig vännen/ A

MariMaja sa...

Herlighet for et hyttekjøkken!
Det er jo rene villa-kjøkkenet spør du meg;)
Utrolig stilig;)
Skjønner godt at mye av tiden tilbringes der;)
Klem fra Maja

Karna sa...

Så utrolig lekkert dere har fått det, alt var like fint...fra fliser, kjøkkenskap, stoler, bord, persienner og ikke minst utsikten!

Grattis med flott jobb!!!

Stoltzen2012 sa...

Vanvittig lekkert Maj-Nan!! Så deilig med det kjøkkenet..det var vel det eneste som manglet på det fantastiske landstedet :o) Vi er endelig kommet hjem etter å ha vært borte i halvannen mnd.. I morgen begynner jeg å pusse opp i gangen..Må ha litt å henge fingrene i nå etter å ha vært så lenge borte.. Snakkes! klem fra linda :o)

Jannicke sa...

Helt fantastisk!!
Applaus fra meg også!!!
Klem J.

Fru Fjeldhammer sa...

aiaiaiaia... noe så praktfullt, jeg flytter rett inn!! WOW altså...

Haust sa...

Så utruleg fint!!! Eg falt pladask for det nydelege spisebordet, det kom så godt fram i det reine, lyse rommet!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Utrolig lekkert var det! *Misunnelig*

God helg ;)


Vibeke...

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

DU, så utrolig lekkert dette ble. Nydelig bord, som jeg selv forøvrig er på utkikk etter.. Og sist, men ikke minst, FOR en utsikt... *sukk*. Skjønner svært godt at dere koser dere der ja;)

Hem och Lycka sa...

Åh, vilket grymt fint kök!! Det där kaklet står överst på min önskelista i ett eget kök en dag. Vanvettigt snyggt, genomtänkt och så fint med gammalt bord och nya stolar.

kram Mia

Jannicke sa...

..meg igjen.
Har sittet og tenkt vedr film. Må melde pass...
du får røpe det i neste innlegg!
Klem fra Nysgjerrigper!!

mi-rachel sa...

H E R L I G H E T !!!

Mjuka sa...

Så otroligt snyggt kök!! Som du förstår så gillar jag allt!
Kram Malin

Tone sa...

For et FANTASTISK kjøkken! Herlige kontraster og likevel en jevn flyt - det liker vi ;)

Er også spent på hvilken film som er inspirasjonen deres! "Kjenner" på en måte igjen det siste bildet, men kan altså ikke komme frem til fra hvor - men antar det er en film jeg har sett i så fall! Spent på avsløringen!

Takk for inspirasjonen!

Ragnhild S sa...

Så utrolig lekkert, og så artig å få se resultatet av planene! Dette er jo rett og slett et drømmekjøkken! Du må hilse foreldrene dine og si at jeg er imponert over hva dere har fått til!
Håper du har en strålende sommer:)
Stor klem

sylysten sa...

Fantastisk fint;o)
Det er så skjønt å se når noen får til Drømmesenarioet sitt, og det tror jeg jammen dere må ha fått til med kjøkkenet;o)
Vanvittig lekkert;o))))
Linda;o)

AC Home sa...

Hei

Så utrolig flott dette ble! Dere har bare vært superflinke!!
Det var jo nå avisen skulle kommet på besøk:)

AC

Anette {foreldremanualen} sa...

Så UTROLIG lekkert!!

Fru Fjeldhammer sa...

må bare innin å titte på bildene, dere har nok det fineste hytte kjøkkene ever!!

klem

Englefryd sa...

Oj oj oj, det ble utrolig lekkert da!!!!! Drømmekjøkken det ja.
Skal si dere har god greie på å innrede. Også lurer jeg veldig på hvilken film det er:-)

God helg til dere.

klem

Tone sa...

Kjempeflott! Og de flisene! Akkurat slike jeg ønsker meg! :-)

Unknown sa...

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger. Det gjør godt for en gammel sjel. Det er kjekt for en "handyman" å ha så kreative sjeler rundt seg. Hovedarkitekten er MOR med god hjelp fra Mitt og Mines redaktør.

Hilsen

mannen i shorts

Tina sa...

wow, hvilken plass, hvilket kjøkken, hvilke detaljer. Dette var utrolig fint!

Bea sa...

Kjempe lekkert kjøkken. Ikke rart at dere kommer til å kose dere her. :o)

PS:
Hvor har du kjøpt "den nesten usynelige" stolen?



Klem fra Bea

Thelma Louise sa...

Så flott kjøkken....Og for en utsikt! utrolig koselig.:-)