mandag 23. mars 2009

En smak av sommer...



I helgen var vi så heldige å få en pose med frosne bringebær - de var fra fjorårets avling i svigermors hage!


Bærene rørte vi til deilig friskt bringebærsyltetøy.... og gjett om det smakte!
...
Takk for alle hyggelige kommentarer på det lille rosa rommet! Jeg er rimelig lei oppussing og maling i øyeblikket (tro det eller ei..), så slike søte ord er veldig oppmuntrende - nå når jeg går i gang med det siste rommet ...i denne omgang!
...
Så vil jeg si at det er hyggelig at det er n o e n som finner veien til meg, selv om Blogger tuller for tiden og ikke oppdaterer innleggene mine på blogglistene til dere som har meg der!
Med det - så vil jeg ønske alle en fin ny uke!

11 kommentarer:

Tre Kusiner sa...

Eg finn alltid vegen innom bloggen din. Du er så flink!!!!! Inspirerande å vere innom. Klem G

Jannicke sa...

Nyrørt bringebærsyltetøy, DET er godt det!
Takk for koselig hilsen til meg :o).
Ellers skjønner jeg godt du er frustrert over dataproblemene dine!
Jeg blir helt SMÅGAL av slike problemer,
rett og slett fordi jeg ikke r så god på data - og dermed ikke aner hvordan ting fixes.
Men jeg håper du snart får ordnet det,
jeg stikker uansett innom deg med jevne mellomrom.
Klem fra Jannicke

Vibeke sa...

Åååååå, dette er smak av sommer ja!:O)

Stjärnor & Champagne sa...

Du har ju en sån fin blogg så självklart. Det ser mumsigt ut...

Kramkram Anne

Guttemamma sa...

Finner deg vet du, du kommer opp på MIN liste!! Nattaklem

Englefryd sa...

Mmmmmmm det så godt ut det.

Jannicke sa...

Du er nå oppdatert hos meg :o)
Ha en fin dag!!
Klem

Tove sa...

For et nydelig, rosa jenterom:) Så mange flotte detaljer, alt fra "kakene" til den gamle kofferten på hyllen. Og nyrørt syltetøy..., det er godt det:)

mette sa...

vannnnn i munnen!!! og verdens fineste rødfarge!

Frøken Lykkelig sa...

Å dette var herlig å se.. etter at jeg våknet opp i dag for igjen å se at snøen hadde lavet ned!!!! Å hjelp så lei jeg er den snøen nå..

Så da er det godt å få se litt rørte bringebær og tenke på litt sommer!!!!!

Takk takk og ha en herlig dag:-)

Made by KKann sa...

..uhmmm..såå deilig!

Ha en super-duper tirsdag!

KlemKKann