lørdag 14. mars 2009

IKEA og Mailegs...

Solen skinner i Bergen i dag og asfalten er i ferd med å tørke - så deilig!

Jentene har dratt til besteforeldrene sine på besøk, og mannen, mini og jeg skal en tur på IKEA - når bare prinsen våkner fra luren sin.
I dag skal det handles inn garderobeskap og litt stæsj til badet, slik at vår nye masterbedroom- etasje kan bli tatt ordentlig i bruk. Det er jammen lenge siden jeg har vært på IKEA nå - så det skal bli godt å få påfyll av lys og servietter igjen. For meg er en tur på IKEA alltid noe jeg gleder meg til - men mannen i huset ønsker helst å bare gå inn - hente det vi skal ha og gå rett ut igjen (det kommer ikke til å skje i dag kjære...just as u know it).
Jeg tror heller ikke han gleder seg til å bruke søndagen på å skru sammen skap og skuffer... men med tanke på alle timene jeg har stått med malerkosten, så synes jeg egentlig ikke så synd på han... :)
Til slutt vil jeg tipse alle dere som ønsker litt barneroms inspirasjon eller er Maileg - fan (hvem er vel ikke det), om ta en tur innom nettbutikken Strandlykke. Lena har fått inn mye nytt til barnerommet - vel verdt ett besøk!!
Ha en fin lørdag alle sammen!

5 kommentarer:

Stoltzen2012 sa...

Du, det soverommet ble kjempefint! Lurt å lage det hodegjerdet på den måten! Du er jamen meg lur!! Her i huset er Martin i byen i dag for første gang alene med en kompis..hmm..jeg har virkelig fått store barn.. Hugo og Erik er på tur i skogen..tror de skulle bygge hytte.. Og jeg sitter inne med eksamen..snufs... God helg M-N!! :)

Jannicke sa...

Håper dere kommer dere helskinnet gjennom Ikea turen..
jeg unngår Ikea om lørdagene,
syntes det er et mareritt å være der da..
Og er det noe som ødelegger stemningen i vårt hjem,
så er det en lørdag på Ikea, hahaha..
Lykke til med jobbingen i helgen,
jeg har nettopp sendt ungene på overnatt hos favorittonkel,
og så blir det kino og middag på byen for min kjære og meg ;o)

Guttemamma sa...

Har bestilt mine mailegs der i dag jeg...:-)

Bo med Lena sa...

Tusen, tusen takk for hyggelig "reklame". Dette blir jeg såååå glad for:)

Ønsker deg og dine en fortsatt flott helg.

Klem fra meg:)

Stjärnor & Champagne sa...

Dom kaninerna är sååå fina.

Kramis anne