lørdag 14. mars 2009

Post IKEA



Mens mannen vurderte å ringe krisetelefonen da vi var IKEA, er det når vi kommer hjem med x-antall forpakninger at jeg kjenner frustrasjonen bre seg..... Etter å ha gått til innkjøp av garderobeskap med tilhørende skuffer og hyller samt diverse esker og annet dill dall, svømmer nå huset over av svære kartonger, masse papp og en haug med plastikk. En tur på avfall- og gjennvinnings stasjonen må faktisk til for å gjennvinne en viss kontroll igjen...
Anyway - i tillegg til masse kjedelige oppbevarings artikler fikk jeg kjøpt litt småtterier til Maja sitt rom. Synes koppestellet og kasserolle-settet de har der, er veldig søtt. Kjøpte også noen hyller som hun skal få over komfyren jeg har laget....Så nå kjenner jeg at begynner jeg å få lyst å sette igang med maling igjen. Har vært godt med en liten pause, men maling er kjøpt inn - og jeg kan si så mye som at hennes drøm om rosa rom går i oppfyllelse. Spent på hvordan det blir - håper ikke det blir too much med rosa på alle vegger.


At det å gå på IKEA ikke er en gutte greie har jeg nå skjønt - til og med den lille herremannen i huset, var ekstremt GLAD når vi endelig kom hjem igjen...

Og med dette smilet ønsker jeg dere en fortsatt fin lørdagskveld!

10 kommentarer:

Jannicke sa...

...krisetelefon ja..,
tviler ikke på det nei!!
Vel blåst,
nyt resten av kvelden!!

Stjärnor & Champagne sa...

Haha så söt han är...Ikea är bra, han är ju svensk hihi....

Kramis Anne

mi-rachel sa...

en handletur på ikea på en lørdag er noe for seg selv ja :)
søt liten gutt.

rod i hob sa...

For en nydelig liten gutt dåkke har :-)

Hater alt plast og emballasje som følger med alle nye ting. Spesiellt ille er det med den hardplasttingen så man MÅ bruke kniv eller saks på... Anyway. Prøver å få mannen til doktor på test... -men han e ikkje heilt villig.... :-( Fortsatt god helg!!

mi-rachel sa...

aner ikke hva denne planten heter. men den er veldig fin og står hele sesongen liksom. vi overtok hus og hage etter broren min.han var veldig flink med hage. men jeg er ikke så inni plantenavn og sånn :)
jeg passer bare på å klippe plenen og ta vekk litt ugras av og til :)

Stoltzen2012 sa...

Ja, jeg vet om flere menn som må ringe krisetelefonen når de er på Ikea.. Min mann er IKKE en av dem! Han liker faktisk Ikea, og reiser ut dit alene og handler innimellom.. En gang kom jeg hjem til et helt forandret bad! Han hadde kjøpt nye skap, håndklær, matte osv.. Kan bli for mye av det gode når de vil "blande" seg, men også kjekt..;) Gleder meg til å se ungene sine rom!! :o) Du er jo så flink Maj-Nan..:)

Karna sa...

He,he...det har jeg også oppdaget...tar ikke mange minuttene før de går lei heller...skjønner det ikke...

Lykke til med skruingen, det er det værste med hele opplegget, men må til....

Nydelig bilde av gutten din!

Frøken Lykkelig sa...

Gøy med IKEA tur!! Jeg gleder meg til sommeren når jeg skal hjem til Bergen... da skal jeg ha en hel dag på Ikea:-)
Herreminhatt for en herlig gutt!! DEN sjarmøren!!!!

Mjuka sa...

Gå på Ikea en helg är ju rena självmordet, fy!!
SÅklart får du länka!! Visst är de söta de små kopparn och faten i pasteller på Ikea, funderar på dem också
kramen Malin

Tiril sa...

Hei.
Her hos deg har jeg aldri vært før, men jeg fant deg hos Karna og falt helt bort,
Duværden for en innspirerene blogg, her vil jeg garantert innom igjen.
Jeg har skummet fort igjennom , men her vil jeg tilbake og kose meg i ro og mak.
Her var alt mitt hjerte begjærer, det var så variert og innholdsrikt at jeg ble stum.
Ser vi har mye av samme smak, jeg er da ferdig med småbarnstiden, men jeg koser meg med de ting du viser fra det og.
Håper jeg får lov å linke deg, så jeg fort finner tilbake her. Ha en strålende søndag:))