fredag 27. mars 2009

En liten smakebit...

...fra Tuva sitt rom.














Jada, jeg vet jeg sa at innflytningen skulle skje på lørdag, men jeg klarte ikke å dy meg - sukk, men til mitt forsvar så er ikke alt på plass enda. Har for det meste flyttet inn møbler - alt småtteriet kommer etterhvert...
.
I morgen henter vi sengen - gleder meg til å se den på plass, og da ser jeg forhåpentligvis om den bør males eller ikke.
.
Husets største prinsesse og kommende eier av rommet har dratt på landet allerede i dag, sammen med mormor og morfar. Hun har så fryktelig lyst at rommet skal være en "overraskelse", det vil at at jeg skal gjøre det helt ferdig før hun ser det. Det gjorde jeg nemlig da jeg pusset opp det samme rommet, til jentene i lag... Når det var ferdig stod de med hendene foran øynene og telte til 3 - akkurat som på TV, og det var visst stor stas!

.

Det er ganske morsomt å se hvor mye hun stoler på sin mors interiør kompetanse - hun har full tillit til at jeg klarer å lage ett flott rom... og det smelter jo mitt hjerte!

.
Ha en deilig avslappende fredag - det skal hvertfall jeg, selv om husarbeid strengt tatt burde stått på agendaen her i huset!

15 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Vad fint det blir. Hela erat hus verkar vara perfekt, suck...Ni har så fint. Rummet blir ju lika fint som det andra flickrummet. Det är så kul att se när alla gör om.
Hoppas att ni hittade vad ni skulle på IKEA. Ha en trevlig fortsatt fredag.

Kramkram Anne

Livy sa...

Utroli flott :-D
Skjønner godt at hun stoler på din komptanse! Du er sååå flink!

Ønsker deg en super helg!
Klem fra Livy

Jannicke sa...

..du er like utålmodig som meg du!!
haha...
Veldig kjekt med en sniktitt,
så er det bare å vente på resten!!

Mjuka sa...

Ser helt underbart ut!!
Kram M

Villa Kos og Kaos sa...

Så lekkert!

Tenker det blir en glad og overrasket jente du får!

God helg!

Englefryd sa...

Kjempe delikat. Utrolig flott farge. Tenker Tuva blir super fornøyd. Utrolig effektiv de er altså.

God helg:-)

Anette {foreldremanualen} sa...

Flotte detaljer! Gleder meg til å se mer! ;-)

Ha en super helg!

meaningmoon sa...

Sååå spennende,gleder meg til å se resten,kan tenke meg jenta di blir skikkelig overasket når hun kommer hjem:)

Ha en fin kveld!!
Klem;)

Guttemamma sa...

Hun har jo full grunn til å stol på deg da:-), så masse lekre detaljer! Jeg liker nok lyseblått bedre enn rosa (ikke fordi jeg har sønner altså), men på store flater blir det så dust,rolig og fint! Men når det gjelder klær, er jeg veldig rosa!! God helg, klem til deg

Stjärnor & Champagne sa...

Tack snälla jag mår bättre...Vårat hus är också litet 116 kvm + källare 58 kvm. Men det känns som om det börjar bli för litet nu när barnen blir större.
Ps . igen ditt hus är verkligen fint tycker jag.

Kramkram Anne

mi-rachel sa...

dette så jammen bra ut.
gleder meg til resten.
veldig lekre bilder.

Det Lille Hvite Huset sa...

Ser ut til å bli et flott rom :-) ..takker også for innspill på min blogg.. ha en riktig fin helg.. klem

Stoltzen2012 sa...

Lekkert!! Du er jo så flink atte..Tror du har arvet din mors gener..:o) Men du..den scooteren..er det noe Tuva har på rommet eller er det bare pynt?? Ble veldig usikker om det bare er dumme meg..;) God helg!! Klem:)

LIVS LYST sa...

Å det er så herlig med disse HVITE detaljene! Minner om noe rent og godt..!

Ha en fin dag!
Hilsen Ljo :O)

Anonym sa...

det blir uttrolig fint - gleder meg sånn til å se "hele bilder"!!!
Huff, tror jeg skal ta og rydde opp på rommet til vesla jeg - har holdt på i to dager og bedt henne ryde, men OPP fra gulvet kommer jo ikke alt uansett....
så kanksje det kan gå ann å blogge litt derifra også;-)