mandag 30. mars 2009

15 minutes of fame!

Som jeg har nevnt tidligere var det noe spennende som skulle skje på landet, når vi på lørdag skulle hente skuv-sengen til Tuva.
Vel...nå skal dere høre - vi, mine foreldre, jeg og min familie skulle nemlig bli intervjuet!!

Mange bloggere har jo den siste måneden blitt portrettert i store kjente interiørmagasiner - på tykt glanset papir! Vel.. vi er ikke helt d e r, men vi er kjempe spent - og synes det var artig at lokalavisen på Askøy, der vi har hytte, ville lage en liten reportasje om oss og vårt hytteliv.



Årsaken til at vi ble valgt var helt tilfeldig - en av mine venninner hadde møtt på reporteren fra Askøyværingen , og da hun ble spurt om hun kjente noen med hytte på Askøy, så hadde hun nevnt oss.

At verden ikke er stor fikk jeg bekreftet da jeg ble kontaktet av hun som ønsket å intervjue oss - det var nemlig Loppeline fra bloggen Loppehjemmet. Etter vi hadde pratet en stund på telefonen, nevnte jeg at jeg blogget og at hun kunne finne bilder fra landet på bloggen min. Da kunne hun fortelle at blogging, det drev hun med også! Vi kjente altså ikke hverandre fra før, men jeg hadde vært inne på bloggen hennes flere ganger! Så morsomt!!

Lørdag som var, hadde vi altså søte Loppeline på besøk ute på landet. Vi hadde noen koselige og artige timer sammen med henne. Det hele gikk fint og var veldig avslappet... Det blir fort mye tøys og tull i min familie, så jeg håper ikke for mye av det kommer på trykk! :)

Jeg vet ikke helt hvilken dato artikkelen kommer i avisen, men den skulle komme i Magasinet til Askøyværingen nå i forbindelse med påske.

Så får vi se da - om jeg klarer å unngå at denne nye kjendis tilværelsen går meg helt til hodet!! (ha ha - det tror jeg nok jeg skal klare!)


Takk for alle de fine ordene om rommet til eldste jenta. Nå er oppussingen av soverommene ferdig og det er bra, for nå er jeg ganske sliten og lei maling og at huset står på hodet!! Opprydning og vasking står altså på agendaen hos meg denne uken!


Ha en nydelig ny uke alle sammen!

17 kommentarer:

Jannicke sa...

Så kjekt!!

Spennende helg ;o)!!

Blir sikkert en flott reportasje!

Klem.

Hem och Lycka sa...

Men åå vad roligt, hoppas vi får se det här på webben!

kram

Made by KKann sa...

Så morro - slikt skal man bare kose seg med! - og dere har jo et så vakkert landsted! Herlig! Flotte bilder også!

Ha en superduper mandag - igjen..

SmilKKann

Villa Kos og Kaos sa...

Så morsomt!
kan tenke meg det blir en super repotasje..det var jo bare så nydelig der!

Lykke til med nyervervet kjedisstatus!!hi,hi
G-C

Cecilie sa...

Oi, så morsomt!! Er sikker på at det blir en flott reportasje! Og litt kjendiseri har man jo ikke vondt av, det gjør bare hverdagen litt mer spennende :)

Kjenner meg godt igjen i behovet for opprydning i ny og ne - noen ganger føles det som om "alt" annet forfaller imens man svinger malerkosten. Da er det godt å kunne ta en liten ryddepause før man går på med ny frisk igjen :)

Ha en kjempefin uke!

Klem

Anonym sa...

nydelig fristed :) håper på å få se flere bilder :)

la meg til som følger i samme slengen, da eg likte bloggen din!! nydelig rom til elstejenta..

kan eg spørre kordan glans du har på gulvet på rommet hennes??

klem :)

mi-rachel sa...

så tøft da.
får håpe vi får se resultatet :)
nydelig hytte/sted!!

LIVS LYST sa...

-så gøy!!
Hilsen Ljo :O)

♥ Fyra årstider sa...

Vilken underbar blogg du har..hit vill jag komma många gånger.
Kram Lotta

Englefryd sa...

Næææ så kult da:-) Håper vi får de litt fra reportsajen når den kommer.

Klem

Stjärnor & Champagne sa...

Gud vad kul...Hoppas vi får se det..Sommarhuset är så fint. Vilket väder.
Ha det så gott.

Kram Anne

Bo med Lena sa...

Skal legge ut bilder når det er klart. Møblene var mørkebrune (skrekk) så det blir noen strøk for å dekke det skikkelig.

Så gøy med intervju da!!

Og ja, frisør er skrekkblandet fryd. Skal farge og klippe. vil ha det enkelt, men fint:)

Ha en fortsatt fin kveld:)

Aratorps Lena sa...

Oj, vad spännande! Det kommer att bli jättebra i tidningen! Fina däckstolar, härligt med vår! Kram!

Lenemora sa...

Hei :-)
Jeg måtte jo bare se på bloggen din når du kom med så koselig hilsen, jeg er ganske ny i blogg-verdenen, men er blitt rimelig hekta.

Så utrolig fint du har jort det på jentas di sitt rom!
Og gratulere med omtale i lokalavisa der hytta er, sånt noe er jo super-gøy og inspirerende...

Tror jeg vil følge deg litt på bloggen....

Guttemamma sa...

Så gøy!! Og for meg, helt herlig å blogge med en kjendisblogger..:-)

Eg ... sa...

Så kjekt
Las faktisk om det på Loppehjemmet sin blogg først - for eg har ho på lista mi ;-)

Det er virkelig ein fin plass dokke har der ute, stemninga og heilskapen og utsikta kjem ikkje til sin rett på bilder generelt. Glad for faktisk å hatt æren av å besøke stedet....

Sivs hus sa...

Hei, takk for hyggelig hilsen. Gratulerer med morsomt intervju. Dere har en lekker hytte og herlig uteplass. klem Siv