tirsdag 10. mars 2009

Navneleken...


Oppdatering: Bildet av den kule matten er hentet fra Pedlars.

Har blitt utfordret av Hanne til å svare på spørsmålene nedenfor, og da kun med ord som begynner på samme bokstav som fornavnet mitt... ok - here we go:


Hva er navnet ditt: Maj-Nan

Ord på 4 bokstaver: Mine

Guttenavn: Mikkel

Jentenavn: Maja

Et yrke: Massør

Farge: Magenta

Noe du har på deg: Mulberry-veske ... I wish

Mat: MUFFINS

Noe på badet: Maske...som i ansiktsmaske :)

Et sted: Martha's Vineyard - hit skal jeg definitivt en dag!

Grunn til å komme for sent: Måtte bare..... :)

Noe du roper: Maaajaaaa! (til en 4 åring som har slått av begge ørene)

Filmtittel: Mitt Afrika - hm den er det lenge siden jeg har sett..

Noe du kan drikke: Milkshake - helst vanilje - yummi

En musikkgruppe: Milli Vanilli (hihi - det var tider)

Et dyr: Mink

Gatenavn: Marken - Bergen - ja.

Bilmerke: MG - lekker..
Sangtittel: Mamma Mia

Et verb: å mate...en baby for eksempel - noe jeg gjør mye for tiden :)


Denne utfordringen sender jeg videre til alle som føler seg kallet..
Ha en trivelig tirsdagskveld!

4 kommentarer:

Sjöboden sa...

Vilken underbar dörrmatta! Kul läsning :)

Kram C

Jannicke sa...

Den dørmatten var fin!
Kjøpt den her i Norge??? J.

mi-rachel sa...

de bildene av ungene dine på venstre side..er super fine. tatt dem selv?.i så fall...imponert.

mette sa...

fet dørmatte, så artig den ord-greia, kanskje jeg snart griper den an:)