mandag 9. mars 2009

Sneakpreview...

Hva kan det være?

Fortsettelse følger...i bedre lys!

8 kommentarer:

mi-rachel sa...

he he..du er inne på noe.
men ikke helt.

så over til ditt innlegg...jeg gjetter på en sengegavl...så får vi se om jeg har rett :)

Unknown sa...

tusen takk for hyggelig kommentar og hilsen på siden min :)

- følger spent med på utviklingen her...
:D Hilde

Tre Kusiner sa...

Hmmmm den var ikkje god! EG blir så inspirert når eg er innom til deg:) No SKAL eg få tekst til høgre!!! Det ser så veldig mykje betre ut:)

God tirsdag!

Stjärnor & Champagne sa...

Spännande, spännande. Kan det vara ett sovrum med en sänggavel kanske??

Kramkram Anne

Stjärnor & Champagne sa...

Sitter i hallen..

Kram igen Anne

Jannicke sa...

...spennende,
jeg tror som flere andre at dette kanskje er en sengegavel??
J.

Karna sa...

Blir spennende å se...kanskje for mye å håpe på at du har pakket bilen, kjørt ut til Laxvaagen og startet et prosjekt der...ha ha ha

Karna sa...

Jeg vil nemlig VELDIG gjerne ha en slik vegg...