tirsdag 31. mars 2009

Tid for hygge!

Etter uker med malerkosten i hånden, har huset i dag fått seg en real oppshining! Det har blitt ryddet, støv har blitt tørket, gulv vasket og sofatrekkene har fått seg en svært nødvendig vask!

Når endelig huset kom tilbake til normalen (ehh..kremt), så var det kjekt å kunne pynte litt. Siden vi ikke skal være hjemme i påsken var det hyggelig å kunne ta frem påskepynten nå, slik at vi kan hygge oss med den- denne uken.


De søte små kylling-barna har fått plass på ett rundt "sølv-brett" fra Alessi. Der ser de ut til å trives, mens mammaen har fått plass ved siden av påsketreet.

I kveld er det foreldremøte, men etter det skal jeg slenge meg på sofaen og nyte ett nyvasket hus, uten spor av malerutstyr- ikke noe som er bedre enn det!

Ha en fin tirsdag!

17 kommentarer:

Jannicke sa...

Så fint du har pyntet!!
Søte små pip-piper!!

Klem til deg.

mi-rachel sa...

å så herlig med nyvasket hus.
veldig koselig påskepynt :)

Lenemora sa...

Skikkelig påskestemning, herlige kyllinger - fikk lyst å kose med dem!

Klem Lenemora

Anonym sa...

ikke noe er som nyvasket hus og det på en tirsdag da a gitt!!!
Bilder av rent hus pleace!!

Anonym sa...

jeg mener så jeg kan se HVA det er;-)

Guttemamma sa...

Kjenner følelsen, har vasket i dag jeg og, med durance lavendel...lukter herlig her!! Vaskerommet er shinet og ALLE klærne er lagt inn. Ble fredig med de siste konferansetimene i går kveld og snart er det påske!! Lykke...ha en deilig kveld etter møtet i kveld!!
Stor klem

Maliva`s verden sa...

Kjenner nesten grønnsåpelukta her jeg titter inn til deg jeg:O)Koselig påskebilder...

meaningmoon sa...

Så søte små kyllinger! Vel fortjent en kveld på sofaen nå ja...!

Ha en avslappende kveld du:O)
Klem!

Frøken Lykkelig sa...

Ingenting er bedre enn å slenge seg på sofaen med god samvittighet over at huset er shinet og rent!!!
Kjempe fine små påskeegg!!!
Kos deg :-)

Sjöboden sa...

Vilka duniga sötingar!!

Kram C

Interiør 63º N sa...

Det hørtes herlig ut, med nyvasket hus som er pyntet til påske og allting:O)

Ha en herlig kveld

Stjärnor & Champagne sa...

Vilket fint påskris du har...Kycklingarna är för goa.

Kram Anne

Guttemamma sa...

Lett som en plett:
100 g smør og 1,25 dl vann kokes opp.
Bland i 100g hvetemel, rør til det slipper bunnen.
Avkjøles.
Visp egg, tilsett ett av gangen (3 tilsammen).
Sett 12 vannbakkels, stek på 200-210 grader i 20-25 min. IKKE åpne ovnen underveis. Del i to, ha vaniljekrem inni og melis på toppen,nam!
Jeg lagde kringle av oppskriften, og tok bare melis på toppen,veldig godt det og!!
KOs dere!!

Magdalena sa...

ja så søtt... nydleige bilder,- har noe av den samme pynte...

klem og fiiiin ettermiddag ønskes deg og dine!**

Kjolesnekkern sa...

så flink du har vært, deilig å møte våren med "nytt" hus! veldig fin blogg! Kommer igjen jeg:-)

Charlotte sa...

Hej :-)
Tusind tak for hyggelig hilsen på min blog. Det er altid dejligt med nye besøg og kommentarer.
Så hyggeligt du har det her på din blog. Det pyntede påsketræ er så fint og de små hvide kyllinger er vældig søde.
Her kigger jeg gerne ind igen.
Klem fra
Charlotte i DK

Unknown sa...

Sååå deilig og få gjort unna både oppussing og rengjøring!

Nydelig pyntet med påskepynten. Utrolig søte kyllinger :o)

Ha en flott onsdagkveld.
Klem Linda