lørdag 7. mars 2009

Leveranse fra H&M Home!

I går fikk jeg endelig somlet meg til å få hentet pakken fra H&M Home som har lagt på postkontoret og ventet på meg i en uke.

Jeg var veldig spent på om sengetøyet jeg bestilte stod til forventingene. Etter at jeg bestilte sengetøyet på nettet, fikk jeg nemlig katalogen i posten, og der synes jeg at fargene virket annerledes enn på nettet - lysere og skarpere.....men heldigvis var det like fint som jeg håpte.

Om jeg skulle ha noe å utsette - så må det være at jeg synes det var litt tynt - men så er jeg ett lite luksusdyr når det kommer til sengetøy da. Etter å ha prøvd meg på Lexington og Gant sengtøy er det n e s t e n ingen vei tilbake...sengetøy derfra er himmelsk! Med tanke på at man tilbringer i gjennomsnitt 1/3 del av livet i sengen så synes jeg ikke det er det "værste" området å unne seg litt ekstra. Men med prisen på dem, så kan jeg ikke bare ha det i skapet...

Ellers er det ikke så mye fremgang å spore på prosjektene her i huset, da undertegnede og yngste datteren det siste døgnet, har kjempet seg gjennom omgangssyke nr 2 for året. Klarte dog å ta meg sammen og grunne sengegavelen nå i ettermiddag. Er alt for spent på å se det ferdige resultatet..kvalme eller ei.

Ønsker dere en fin helg videre - og tusen takk for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen - utrolig kjekt!

7 kommentarer:

silje-sin sa...

Hei:) Tenkte på det når du skrev hos meg at dere var syke, om ikke dere akkurat hadde vært syke nesten! Også omgangssyke da, det er så kjedelig! Håper dere kommer dere fort! Så fint sengetøy du har kjøpt. Er enig i at det er viktig å ha deilig sengetøy. Vi har noen billige, noen midt på treet, og noen som er urimelig dyre, og jeg synes faktisk de midt på treet er best, ekstra fin bomull fra høie er min favoritt:) Men jeg har ikke prøve gant eller lexington da:) Ønsker dere en fin lørdagskveld:) klemmer fra silje.

Stjärnor & Champagne sa...

Ser fint ut...jag har inte beställt något ännu men ska väl ngn dag. ha det så gott.

Kram Anne

Stoltzen2012 sa...

Tøft sengesett!! Uff da..er ikke greit med omgangssyke, og ihvertfall ikke 2 ganger på kort tid!! God bedring til alle sammen:)

mi-rachel sa...

det sengesettet likte jeg også.
stakkars dere som har hatt omgangssyke igjen.det er jo bare grusomt. jeg brukte PS til å lage den collagen. (min første collage).

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Gratulerer med kult sengetøy. Håper du blir fornøyd alikevel. Klem Siv

Hem och Lycka sa...

De ser himla fina ut, hoppas du blir nöjd.

kram

Made by KKann sa...

Hei hei hei - uff da..nok en runde..æsj - kjedelig..men god bedring til deg og frøkna!

..jaaa - enig..jeg har også forelsket meg..hihi! Og er enig med deg - det er ingen vei tilbake - en gang Lexington sengetøy - alltid Lexington sengetøy! Det er herlig!

Ha en fin fin søndagsettermiddag!

KlemKKann