mandag 16. mars 2009

Som rosa sukkertøy...

Da har jeg svingt meg med malerkosten igjen - og kan herved konstantere at den minste tuppa i huset får ett rom med høy sukkertøy-og prinsesse faktor!

Mens jeg synes at fargen ble litt mye, og allerede har begynt å tenke hvordan jeg kan dempe det rosa inntrykket med tekstiler og møbler, så utbrøt den kommende beboeren av rommet - "Det var litt lyyyyst...", hehe, hun hadde sikkert sett for seg en skikkelig KNALL rosa farge. Men dette får være mer en nok... :)

En liten snik-titt - kun ett strøk og med maskeringstape over hele linja.
Ha en S Ø T aften alle sammen!
Nå skal jeg gå meg tur - rundt i blogglandia - vi sees!

15 kommentarer:

Miss.T sa...

Rosa må jo til å et ekte prinsesserom : ) spennede å se helt ferdig resultat !

Ingrid sa...

Så lekkert soverom i forrige innlegg! Og råååsa skal det vel være til disse tuppene! :)
Ha ei fin uke!

Cecilie sa...

Hehe... rett og slett supersøtt :). Gleder meg til å følge rommet videre - men må forsøke å skjule ferden for storeprinsessa her i huset *hehe*. Hun hadde garantert dånet av fryd - og mor har så mye på planen at rosa prinsesserom må vente en stund til :O.

Kos deg videre med maling og innredning :)

mi-rachel sa...

jeg synes den rosafargen var behagelig og fin. gleder meg til fortsettelsen!

Jannicke sa...

Veldig fin rosafarge..
Min datter hadde den knall rosa fargen som din datter garantert hat i tankene..
Grusomt,
men hun fikk det som hun ville.
Gjett om jeg var glad den dagen rosa perioden var over, og rommet ble malt på ny!!
Jeg tror du gjør lurt i en dus rosa, den er mer til å vokse med,
og så blir man nok ikke så fort lei.
Gleder meg til fortsettelsen!
Klem.

silje-sin sa...

Synes det ser kjempefint ut jeg! Gleder meg til å se mer:) Du er så flink til å legge ut innlegg om dagen, jeg rekker ikke å kommentere på alle, men jeg er alltid innom:) Ha en fin uke! klem fra Silje.

Unknown sa...

Så flink du er som er i gang med neste prosjekt med en gang!

Rosa skal det være for sånne små prinsesser :)

Blir spennede å se fortsettelsen!

Ha en fin kveld!

home 4us sa...

Nydelig soverommet deres ble. Knallfint.

Tror snuppa sitt rom blir kjempelekkert når det blir "stasjet"

Nina i Paradiset sa...

Tihi...!
Akkurat samme reaksjon på min Charlotte (5) da hun fikk se sin rosa tapet på veggen! Den var altså ikke NOK rosa!! ;)

Søt farge det der da!

Digget soverommet under! Kreativ!!

Anonym sa...

Jeg synes rosafargen var helt nydelig jeg :O)
Og du, det ble soverommet deres også. Kjempefint. Du er så flink, og det er SÅ inspirerende å følge med her inne.

Guttemamma sa...

Hi hi, tipper hun blir fornøyd!!

Karna sa...

Likte det jeg....blir nok ikke så fremtredene når det kommer gardiner, seng og litt pynt...Hadde vært i himmelen om jeg hadde fått et slikt rom da jeg var liten....

Eg ... sa...

Detta blir jo kjempefint... kan sikkert ikkje bli for mykje rosa.. Gler meg til å sjå fortsettelsen :-)

Stoltzen2012 sa...

Herregud for et tempo du har med den oppussingen din da! Blir jo helt svett her av tanken;) Du er jo veldig flink da, så jeg gleder meg til å se resultatet:)

Stjärnor & Champagne sa...

Vad fräck den första bilden är...Vilken härlig färg, snyft jag vill också ha tjejer..

Krakram Anne