onsdag 4. mars 2009

Kaotisk

Viser noen flere bilder fra landet, da det ikke finnes en eneste bloggifiserbar eller inspirerende krok her i huset om dagen.

Det er virkelig tilløp til kaotiske tilstander nå. Alle familiens 5 medlemmer er hjemme denne uken, jentene har vinterferie og må aktiviseres til en hvis grad. Mannen har nettopp gjennomført en snorke-operasjon (takk gud) og er ganske redusert, han tilbringer forståelig nok mye tid på sofaen.
Mor i huset, altså meg selv har tusen prosjekter på gang og begynner å bli småstresset fordi permisjonstiden begynner å renne ut- hvordan skal jeg få gjennomført alt innen jobbstart??
Vel - her blir malingsarbeid prioritert foran husarbeid og klesvask, noe som definitivt er med på å skape kaos!
Aktiviseringen av jentene går ut på å dra dem med på malingsbutikken og interiør butikker - og er de snille så går vi på kafé... hm..kjenner den dårlige samvittigheten nå kommer krypende oppå det hele.., men eldste jenta spør HVER dag når hun skal få eget rom, så jeg jobber jo på for dem også. (det er hverfall det jeg forteller meg selv)

Denne skuv-sengen skal Tuva få låne til å ha på sitt nye rom!
Samtidig er jeg så GLAD (!) for nå er det nye soverommet vårt malt! Som dere skjønner ble det ingen tapet, men jeg har valgt en annen farge enn eggehvit. For meg er det en ganske sjokkartet opplevelse - da jeg stort sett har levd i ett eggehvitt hjem i de siste 8 årene.. men jeg tror det blir bra.
Beslutningen for sengegavl er tatt - og når den er ferdig skal jeg selvfølgelig vise den frem...Må bare vente på at mannen blir frisk nok til å ta hammeren fatt.
Uansett - det nærmer seg tiden for innredning og jeg kjenner at det rett og slett gjør meg lykkelig! Alle detaljene surrer i hodet hele tiden og jeg klør i fingrene etter å sette igang.
Regner med at det er flere som kjenner seg igjen i den følelsen!

7 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Lykke til med innspurten og en snorkefri natt..hi hi. Jeg føler med deg:))

Klem fra meg

Tre Kusiner sa...

Stakkars mannen:). Blir bra etterpå framover no...tihi...kanonflotte bileter du har!!! Lykke til? Korti skal du tilbake i jobb? Stor klem frå meg

mi-rachel sa...

kjekke bilder.
igjen...en utrolig nydelig plass.
blir spennende å se hvilken farge du har valgt på soverommet.

Anonym sa...

Så fint dere har det på Landet. Skikkelig hjemmekoselig. Skal si din mor har god smak. Den skuvsengen var skikkelig fint. Akuratt sånn jeg hadde lyst på til Ruben :) Men så ble det Hemnes i stedefor... Klem fra Vivian

Interiør 63º N sa...

Hei
Klart det er greit at du legger meg til blogglisten din, synes bare det er koselig at du liker bloggen min jeg :O)

Fint landsted hadde dere også :O) Ha en flott dag videre

Kirsti

Interiør 63º N sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Stjärnor & Champagne sa...

Underbart land...Kan tänka mig att ni trivs där.

Kram Anne