tirsdag 3. mars 2009

Litt nytt

Det blir mye gjenbruk i forbindelse med oppussingen og innredningen av jentenes rom. Både senger, skrivebord, lekebord og stoler, hyller mm er alt enten i bruk i dag eller har vært i bruk tidligere. Det liker jeg, - og jeg synes det er med på å skape en egen og personlig stil.... men litt nytt må man jo kunne unne seg!!

Da vi var på landet ble det selvfølgelig tid for litt shopping for meg og min mor. Menn og barn ble igjen på hytten og vi tok oss en tur innom øyas interiør butikker.

Først var vi innom Havna Interiør. Her har de nå fått inn Tolix stolene, og jeg ble veldig fristet til å (etterhvert) kjøpe en slik stol til Tuva som hun ha som skrivebordstol, men da jeg kom hjem og fortalte det til mannen - så satt han jammen foten ned....han var redd hun vil tegne på den og feste klistremerker på den etc. Jeg vet nå ikke jeg...men den kostet jo litt, så det blir jo ikke med det første likvel..tenker nå jeg.

Det jeg endte jeg opp med der var noen glass-skåler med lokk fra Bloomingville. Tenkte de kunne være fine på et skrivebord med småsaker i.



Så bar turen til min favoritt butikk på øyen, nemlig AC Home. Denne butikken er favoritten, både på grunn av utvalget og på grunn av en utrolig hyggelig innehaver!

Her ble det gjort noen kupp! Det var en hel vegg med saker som var satt ned 50% (!), og i det sortimentet stod det en Oliver benk! Hurra. I tillegg fikk jeg tak i ett nydelig og kraftig senge/leke - teppe i rød og hvit smårutet.

Til slutt var vi innom en ganske nyoppstartet klesbutikk for barn, Ren Lykke, der fant jeg to søte Cup Cakes i stoff. Elsker jo muffins/cupcakes så jeg bare måtte ha de!



Før jeg avslutter må jeg bare vise jentene mine i de søte amerika-kjolene som morfar hadde med seg hjem fra seminar i L.A. Det var stor stas - men det var ikke like stas når jeg ville ta bilde av dem... Og etter bilde nr 20 - sier Tuva : åååhhh..Mamma, du sa du skulle ta ETT bilde!!


Hei så lenge!

9 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vilka härliga tjejer du har och så söta klänningar!

Gillar också Tolix och suktar efter en pall eller två..

kram

Frøken Lykkelig sa...

Å herlighet for noen herlige jenter!!! Og det var nydelige kjoler.. supersøte!!!!

Den benken var jo helt super!! Sånn ønsker jeg meg også!
Synes du hadde gjort deg en god shoppingrunde!! Masse fint :-)

Stjärnor & Champagne sa...

Vilka fina barn du har...Bedårande.
Du visar massor av fina saker som man bara vill ha. Tolix vill jag ha, 6 st vita runt mitt bord...

Kram Anne

Anonym sa...

Hei Maj nan, så mye fint du hadde funnet deg da! Den benken var nydelig! :o) Du er jo så flink.. Gøye kjoler din far hadde kjøpt til jentene..Kjenner godt igjen den der med bare ett bilde..mitt ptoblem er at som oftest tuller en av dem seg på første bilde, så jeg må ta to..:)

Anonym sa...

Titei. Skal si din far er flink som kjøper kjoler til jentene. De var kjempefine!! Jeg kjenner at jeg må ha meg en tur på AC Home - håper de har 50 % ennå. KLEM FRA VIVIAN

Cecilie sa...

Så mange flotte saker du har fått deg! Den benken der har jeg hatt på ønskelista lenge, så heldig du var som fant den til halv pris!!

Skikkelig fine kjoler også :). Det er neimen ikke lett å ta bilder av to på en gang, nei - det vet jeg alt om *hehe*

Ha en kjempefin dag!!

mi-rachel sa...

flotte jenter i fine kjoler!!
manfe fine og koselige ting du hadde kjøpt.den benken var jo utrolig fin!

Made by KKann sa...

Åååhh - så flotte jenter i flotte kjoler! Smil!
Flott benk!
Søte cup cakes!
Herlig teppe!
..såå fine bilder!

Ha en fin fin onsdag!

KlemKKann

Tre Kusiner sa...

Gu kor herlige:)!!! Du har så god smak. Føler meg sånn heime her inne...tihi... Snakkast. Klem G