onsdag 18. mars 2009

"Her kommer turner jenten"

Hver onsdag ettermiddag går 4 -åringen og jeg på turn, på mor -og barn kurs.

Den lille frøkenen begynner å telle ned mot turningen allerede om søndagen.....

Når dagen endelig er her, kan hun nesten ikke vente på å få lov til å ta på seg ballett drakten. Hun piler opp etter middag og kler seg om, og hver gang tripper hun ned trappen igjen med ordene :
" Hei hei, her kommer turner-jenten! "


Å gå på turn med mamma er helt tydelig stor stas!

Når hun i tillegg kunne ta på seg joggesko i dag- var lykken fulkommen!

10 kommentarer:

Unknown sa...

He he! Kjenner meg så godt igjen på min datter. Det er ofte ikke så mye som skal til for å gjøre dem lykkelige :)

Så koselig at det er en ting som dere kan gjøre sammen også da!

Kos dere på turn :)

Jannicke sa...

Så skjønn hun er!
Husker selv følelsen av å ta på joggesko om våren...
Det var så godt for små føtter!
Klem fra J.

Ingrid sa...

Så artig at dere har en slik mor og datter-aktivitet. Det setter barna pris på! :) Hun er vel en ordentlig turnprinsesse tenker jeg.. så søtt antrekk! :) Kos dere!

Stjärnor & Champagne sa...

Vilka härliga bilder, en liten balettdansös. Jag gillar verkligen din blogg, är så glad att jag har hittat dig.

Kram Anne

Guttemamma sa...

så koselig med en sånn mor-barn aktivitet!

LIVS LYST sa...

Så søte bilder!

Hilsen Ljo :O)

mi-rachel sa...

pene bilder!

Anonym sa...

Tidig. Husker du ikke det selv da Maj-Nan. Når vi kunne ta på oss joggisene, tidlig vår?? Det var jo stor stas husker jeg. Kjekt dere koser dere sammen. Far og sønn har det sånn hos oss med fotballen :) Klem fra Vivian

Livy sa...

Så koselig! Det er så artig når de er med på ting de gleder seg sånn til - og en hyggelig ting å gjøre for dere sammen også! Skjønne bilder av turner jenten din!

Ønsker deg en fin torsdag!
Klem fra Livy

Villa Kos og Kaos sa...

Hei!
Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min!!!
Her har jeg ikke vært før....men kommer garanert tilbake!
Supre bilder!!!

Ha en fin dag!