torsdag 19. mars 2009

På besøk...

I morgen formiddag skal jeg på barselbesøk til en venninne av meg, som fikk en liten prinsesse for noen uker tilbake.
Fra før har hun en jente på 7 år og en gutt på 4 år - så vi har fulgt hverandre med tanke på når og hvor mange barn vi har.. Så kjekt!!


Gleder meg masse til å se den nye verdensborgeren!
Tror ikke hun leser bloggen, så jeg drister meg til å vise noen bilder av den lille pakken jeg skal ha med!

I kveld skal jeg på klubb til Linda. Hun blogger også - ta en titt innom bloggen hennes. Hun er en av de mest positive og kreative personene jeg kjenner!! Gleder meg masse!
PS: For de som lurer på fremdriften med barnerommet - så skal jeg straks opp og male siste strøket på gulvet..og når det tørker - ja da begynner morroa!!
Ha en fin dag alle sammen!

13 kommentarer:

Englefryd sa...

Så søt en gave. Alltid moro å ut og handle til nye verdensborgere. Er jo såååå mye fint å velge i.
Ha en fin dag:-)

Jannicke sa...

Det er jo bare SÅ gøy å kjøpe gaver til små prinsesser!
Kos deg masse!
J.

Stoltzen2012 sa...

Så koselig med små prinsesser! :o) Gleder meg til i kveld..kos deg i besøk>!

Villa Kos og Kaos sa...

Heldig er mottakeren av denne lekre gaven!!

Guttemamma sa...

Ser ut som det er noen skikkelige go'biter oppi der...er jo så gøy å kjøpe babytøy!!KOs deg på besøket, klem

mi-rachel sa...

koselig å kjøpe babyklær.
(spesielt når mine egne unger har blitt så store :)

Sivs hus sa...

Hei, takk for hyggelig hilsen. Så herlig barselpakke du kjøpte. klem Siv

Stjärnor & Champagne sa...

Hoppas ni hade kul ute....Det är såå kul att köpa bebiskläder och framförallt till flickor.

Kramkram Anne

AC Home sa...

Hei på deg!

Flott at jentene liker benken, jeg har en til på lager;)

Du har det så flott hjemme hos deg, og jeg er kjempespendt på resulatet av barnerommet. Masse lykke til.

AC

AC Home sa...

Hei igjen..

Det er ikke så mye tid jeg har til overs for surfing på bloggene rundt om. Og du har jo kanskje lagt merke til at min egen blogg vanskjøttes til de grader, kremt..

Men nå tok jeg en runde på din og da måtte jeg inn igjen og takke deg for det fine du skrev om meg. TUSEN TAKK:)
AC

Karna sa...

Så koselig, har kjøpt inn en gave som skal leveres til en liten pike jeg også, men tenkte jeg skulle brodere litt først...men det blir visst ikke gjort...

Ha en fin helg!

Unknown sa...

Så koselig med barselbesøk :)
Og så er det jo sååå mye fint å få kjøpt til sånne små prinsesser!

Ha en fin dag :o)

Marianne sa...

Hei igjen! Lenge siden sist nå. Soverommet ble jo kjempe fint.Sikkert godt å være ferdig med det. Og så heldig du er som har fått så mye plass til klær. Gleder meg til å se barnerom nå! =)
Ha en strålende dag!
Mange klemmer