fredag 13. mars 2009

Deilige fredag!




Bilder av helgens bukett!

Ukeshandelen er tatt, huset ser noenlunde ut (det får holde i disse oppussingstider), kidsa er badet og lagt.
På kjøkkenet står det en kjekk mann og kokkelerer. Ja...i dette huset er det mannen som står for matlagingen, bortsett når vi skal ha kjedelige hverdagsmiddager som fiskekaker og sånn - da slipper jeg til. Når h a n står på kjøkkenet trylles det frem mer spennende og smakfulle retter.... og det er ikke meg i mot å få maten servert!

Nå er vinglasset skjenket -god mat, sofaen og gullrekka på TV venter. En liten bloggrunde blir det vel også tid til...

En herlig avslappet fredagskveld - just the way I like it! Dette er og blir den beste dagen i uken!

Ønsker dere alle en deilig fredag - og takk skal dere ha for alle herlige kommentarer!

8 kommentarer:

Jannicke sa...

Åh,
så nydelige blomster!!!
Kos deg med god mat og vin!
Tenk å ha en mann som kokkelerer..
Håper du vet så heldig du er!!
Klem.

Stjärnor & Champagne sa...

Vilka härliga blommor. Och ännu en man som står i köket och lagar mat. Önskar att min gjorde det....Men han får lära känna moppen och dammsugaren istället.
Ha det gott.

Kram Anne

mi-rachel sa...

her i huset er det også sånn..når vi skal ha god mat...er det mannen min som trør til. jeg kan lage mat,men er glad for å slippe. enig med deg..fredagskvelder er herlige.

og fine blomsterbilder.

Susanne sa...

Høres deilig ut!
Jeg også synes fredagen er ukas høydepunkt:)
Kos dere med vin og god mat:)

Tre Kusiner sa...

Nett som eg skulle skreve det sjølv. Artig. Kjedelige middagar fikser eg og spenstige gode rettar står mannen for!!! Tihi...men ungane likar jo dei kjedelige rettane GODT!!!! Ha ei fantastisk helg. Stooooor klem G

Eg ... sa...

Fredag er den beste dagen - heilt klart.

Veldig fine blomster :-)

Måtte kjøpe noken tulipana i dag... det blei kvite denne gang. Har jo litt gule liljer på plass allerede - og kvistane som kom inn sist helg er begynt å bli grønne og fine :-)

Ha ein god kveld/natt og ei fin helg...

Bo med Lena sa...

Høres ut som en perfekt fredagskveld. Omtrent som hos oss. Her er det også mannen som kokkelerer, mens jeg står for husmannskosten på hverdagene:)

Pst: Nå har det kommet masse nytt hos Strandlykke i barneavdelingen. Akkurat lagt det ut:)

Mjuka sa...

Vilken mysig blogg du har!! Fina blommor!! Hoppas att du får en fin helg
kramen Malin