torsdag 5. mars 2009

Bake kake søte...

Som jeg fortalte i forrige innlegg, har noe av aktiviseringen av jentene nå i vinterferien vært å ta dem med litt rundt i ulike butikker. Her om dagen var vi en rusletur på Nesttun og da gikk vi selvfølgelig innom Mitt Rom, en kjempesøt interiør/leke-butikk for barn.
I det vi gikk inn døren hørte jeg fra jentene mine; ååå, se..., oh, sånn vil jeg ha...
Her finner man nok av fristelser for både små og store! Av den grunn var det også umulig å gå derfra tomhendt.
Dette søte bakesettet i nydelige pasteller bare måtte bli med oss hjem. Tenker det vil passe veldig godt på en hylle over komfyren til Maja.
Jeg vet ikke hvem som var mest lykkelig over å komme over denne lille skatten - mor eller datter...

Hvis du ønsker å se mer av det herlige utvalget i butikken, så ta turen inn på www.mittrom.no - som også er en nettbutikk!

Ha en fin torsdagskveld!

19 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Åh..dette settet var superflott!! Godt kjøp:) Jeg får masse lignende i nettbutikken hvert øyeblikk. Gleder meg som en unge. Går bare og venter og venter..:)

Hem och Lycka sa...

Men åå så sött, nästan så jag vill vara med och leka!

kram

Anonym sa...

Du må jo bare ta meg med innom denne butikken. Sånn vil Oda og ha til sitt kommende kjøkken :) Klem fra Vivian

Stjärnor & Champagne sa...

Herregud vilka underbara saker. Gillar verkligen elvispen.
Kram anne

Guttemamma sa...

Takk for koselig hilsen!! Skjønner GODT at mor og ble glad for å få hjem disse go'sakene!! Flotte med leker som ser lekre ut a'gitt...ha en flott helg!!
Klem fra Anette

Sjöboden sa...

De var verkligen superduperfina!!!
Förstår att flickerna blev lyckliga :)

Kram C

Tre Kusiner sa...

Så ufattelig fint sett i tre:) Heldig du som har tilgang til slike skattar. Klem F

mi-rachel sa...

oj..dette var utrolig flott!
så herlige farger.
og kjempe fine bilder!

Stoltzen2012 sa...

Nei men i alle dager så søtt da! Nå kan jo jentene bli like flink som sin mor å bake;o)

Karna sa...

Så søte de var, skjønner godt du ikke klarte å gå derfra uten disse lekene.....

Ha en fin helg!

Huset på toppen sa...

Lekkert kake/bake sett:)Jeg har ikke noen problemer med å forstå at dette settet ble med hjem!
God helg!

Made by KKann sa...

Så flotte "bake-kake"-leker - bare synn at mine er for store for slike ting! - Og ja, vettu - de passer jo perfekt til den fantastisk flotte konfyren du har "tryllet" frem!

Ha en fin fin fin fredag!

KlemKKann

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelgi hilsen. Dette vil jeg ha også. Så mye søtt. God helg fra Siv

Jannicke sa...

..nå har jeg "trålt" meg gjennom dine siste innlegg. Hatt noen dager på fjellet, uten pc, så da er det litt å ta igjen!
Og det var masse flott å se hos deg :o)...
Mitt Rom har virkelig mye fint! Glad jeg er tante til en liten "tass", og det er ikke lenge siden sist jeg var der og shoppet til han. Mine 2 er blitt litt for store for den butikken (buhuuu).
Så må jeg få kommentere landstedet til dine foreldre! DET var FINT det!! Lyst og lekkert, og helt ved sjøen. Virkelig en drøm!
Selv har vi landsted på Hjellestad, og etter å ha tittet på dine bilder gleder jeg meg masse til sommer og sjøliv!!

Tre Kusiner sa...

Nusselig!!!! Kjempe søtt. Du er altso så flink jenta. Klem G

silje-sin sa...

Så herlig det settet var!! Kjempefint! Du har en nydelig blogg, som jeg liker veldig godt:) Ønsker deg en flott helg! klem fra silje.

Stoltzen2012 sa...

Hei M-N,
Jeg lager opp til de str du vil ha;)...Og i de fargene du vil ha.. Nå skal jeg sy kjole til Sanna i dag.. Hun har bestilt en i ullfilt..:o) God helg!! klem

Cecilie sa...

Tenkte jeg bare skulle stikke innom og ønske deg og dine en deilig helg :). Er jo så stolt av å ha deg som min første og foreløpig eneste følger av bloggen - det kommer aldri til å bli glemt :)

Lesson learned denne uken: store prosjekter tar tid, og er dårlig bloggmateriale :). Men jeg kommer sterkere tilbake *s*

Fantastisk nydelige leker dere har kjøpt - råstilige!! :)

Livy sa...

Dåååån! Sånn skulle vi gjerne ha hatt!!