mandag 26. januar 2009

Uff og uff...

Kjenner jeg allerede begynner å bli helt motløs av det digitale scrapbook prosjektet mitt... Det var ikke så enkelt som det så ut som, hvertfall for en som ikke har den største tålmodigheten :).

Vil jo så gjerne lage like proff layout som de man finner der ute i den store nettverden - og det på første forsøk. Men jeg må innrømme at Photoshop og jeg er ikke blitt bestevenner ennå og at jeg blir regelrett småhissig når programmet ikke oppfører sånn som jeg vil!!

Nei, takke seg til enklere oppgaver - som å male. Tror jeg hopper galant over til neste prosjekt som er å male spisebordet - for det kan jeg hvertfall - male møbler hvite!

Så får jeg gjennoppta bekjentskapet med photoshop sånn etterhvert...ja...jeg tror det må bli sånn!

7 kommentarer:

mi-rachel sa...

he he...kjenner meg igjen!

Stoltzen2012 sa...

Halo igjen du frøken..Det bildet av Erik som likte så godt var egentlig et fargebilde som jeg endret i Picaza.. Gøy når man kan bearbeide de litt.. selv om de ikke blir så naturlige som da man tok de..men kule blir de ihvertfall! :o) Jge har ikke photoshop, men ønsker meg;)

Jannicke sa...

..jeg og "hater" å ikke få til ting med en gang... Utålmodighet, er det ikke det det heter ;o)?
Vel, best å gjøre det vi kan! Så holder humøret seg på topp! Takk for hyggelig hilsen hos meg, og riktig god tirsdag!

Stoltzen2012 sa...

Hei på deg, hvordan fikk du tre kolonner? Jeg også vil ha...!!

Tre Kusiner sa...

Hehe...ler av innlegget ditt då eg kjenner meg VELDIG godt igjen. Eg har fri i dag og er heime og kosar meg med ungane:). Eg skal definitivt leggja ut biletet av loftsprosjektet...mykje godt arbeid i tredje etasje...tihi. Klem G

Anonym sa...

Hei. Takk for besøk i bloggen min, og her var jo en kjempekoselig blogg her og :O) Og FOR et nydelig hus og vakre barn. Hit må jeg inn mer, det er helt sikkert.
Ha en fin kveld. Og mal ivei, de møblene kommer til å bli kjempelekre.

Eg ... sa...

det er nok lurt å ikkje gape over meir enn fornuftige mengder... kjenne godt til sånne ønskeplaner og håpet om at ting er kjappare og enklare enn du trur... jaja, kanskje ein anna dag, ikkje sant? Eg har tusen og tre ting eg har lyst å begynne på, men som du skjønna så sitte eg jo her å knatta - ironisk nok...