tirsdag 13. januar 2009

Hjelp - huset mitt krymper!

Kan hus krympe? Ja det lurer jeg på. Synes veggene kryper innover - spesielt i stuen, den har rett og slett blitt bitte liten :) Kanskje det har med at familien har blitt større eller kanskje det rett og slett er at jeg er er for mye hjemme (Er hjemme i permisjon for tiden). Uansett så drømmer jeg om ett større hus, bygge ut dette huset hadde vært like bra. Så hvis noen har noen tips til hvordan man kan vinne i lotto - så tar jeg i mot tips! Enn så lenge så får vi klare oss her i "hybelen" :) Misforstå meg rett - huset er ikke SÅ lite, men det går over tre etg og det gjør at hver etg ikke blir så romslig, men når sommeren kommer kan vi åpne opp og bruke hagen - da blir det større tumleplass for store og små!

Kanskje jeg egentlig bare lengter etter vår og sommer....


Det er ikke huset vårt du ser i bakgrunnen......men ett lite uthus i hagen :)

1 kommentar:

Tre Kusiner sa...

Utruleg fin blogg du har! Er heilt imponert.
F