tirsdag 20. januar 2009

Koselig innedag!

I dag har vi holdt oss inne. Minste jenta har vært litt tufs..og da er det vel ikke noe poeng i å gå i barnehagen ;) Nei, da er det bedre å kose seg hjemme sammen med mamma og lillebror!
Maja og 'lille Amalie' som dukker heter :)
Så i dag har vi kost oss med å bake, og ikke minst SPISE skoleboller.....Er noen litt kvalme mager her nå. :).
Besøk har vi også hatt i dag. En god venninne av meg, Inger Lise, og hennes datter Milla har vært innom på kaffe og boller, og mens IL var i ett ærende var Maja og jeg barnevakt for Milla. Det gikk kjempe fint! Milla tok det med knusende ro...hun sov hele tiden!

Med tillatelse fra mammaen legger jeg ut ett par bilder av den vakre lille prinsessen!


Bedårende eller?


Milla i farten!

Til slutt vil jeg bare vise så flotte votter jentene fikk av farmoren sin i helgen! Hun har strikket mye til barna, og i helgen fikk jentene nye votter! Det er utrolig kjekt å ha så fingernemme (og gavmilde) mennesker rundt seg - spesiellt når man ikke har tid (les: tålmodighet) til drive med denslags selv!! Så tusen takk skal du ha farmor/mor/svigermor!!


Ønsker alle en fortsatt flott tirsdag!!



4 kommentarer:

meaningmoon sa...

Så deilig med nybaka gjærbakst:) Jeg og lillegutt har oså baka idag, greit å ha litt lager i frysen til de kommende barselbesøkende....:)
Kjempe deilige votter også da:)

Ha en fin kveld videre:)

Pippilotta:)

Stoltzen2012 sa...

Å de bollene så gode ut! Nå fikk jeg veldig veldig lyst på hjemmelagede skoleboller..kan du spare noen til torsdag? hihi..neida, bare tuller.. Gleder meg!:o)

Det Lille Hvite Huset sa...

Hei.. så koselig.. og det så kjempegodt ut med skoleboller..!! håper vesla blir bedre..god bedring! Inne hos meg ligger en award til deg.. du har så koselig blog.. ha en fortsatt fin uke!! Klem

Mia, New Room Interior sa...

Nydelige barn og deilige votter! Koselig innlegg du har skrevet, ha en fin uke! Klem-Mia