fredag 16. januar 2009

Sing it baby!


I dag kom Singstar inn i vårt hjem. Litt sånn når andre kanskje begynner å bli lei av det, så kommer vi etter....:). Vet ikke helt hvem som synes det var mest morsomt - de store eller de små. Mor selv fikk hvertfall testet ut og sang en god gammel (men ikke glemt oppdaget jeg...) favoritt hit - Step By Step med New Kids On The Block! - ha ha..som jeg ikke unner noen å høre! Jentene skjønte jo ikke så mye av det, men synes det var veldig gøy å synge "egne sanger" i mikrofonen etter musikken.



I dag fikk jeg også "lurt" min mor med ut på litt shopping på salget (ikke det at hun var så vanskelig å be). Hun har fri om fredagen og siden jeg ikke har ikke bil på dagtid, var det veldig greit at hun ville være med. Kjenner nemlig det klør i kroppen etter å få sjekket ut favoritt butikkene når salget kommer. Det kan jo lure noen skatter til reduserte priser..... :).


Butikkene jeg var innom i dag var Små Drømmer som selger interiør og barneklær og Hjerterom som selger mye interiør og dameklær.



Her er noe av det jeg fant på skattejakten i dag - alt til nedsatte priser:

Kakefat med lokk, som jeg har ønsket meg lenge, fra Hjerterom.

Tøff genser til Mikkel, og når man får det på halv pris så går det an...

Super mykt og deilig regntøy fra Ticket - så da er han klar for regnværet til høsten når han begynner i barnehagen.
I tillegg fant vi nydelige grå ull kjoler og tynne grå ull-jakker fra Mini-A-Ture til jentene, som de skal ha til neste jul! Så nå slipper jeg å tenke på det når høsten kommer. Sååå deilig med alt som er gjort! Ingen bilder av de for det var min mor som kjøpte de, for hun ville gi dem det til bursdagene deres :)

Da gjenstår det bare å ønske deg som leste dette - en riktig god helg! Nå skal jeg synke ned i sofaen til detektimen... :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann:)
Så koselig blogg du har:)
Å den butikken søte drømmer såg jo heilt fantastisk ut! Der vil eg og:)
God fredagskveld videre:)

Det Lille Hvite Huset sa...

Ja salg er gøy.. likte fatet ditt veldig godt.. :-) ha en riktig god helg!!! KLEM

Stoltzen2012 sa...

Hei på deg Maj-nan,
Tror du er veldig flink til å finne mye fint på salg:o) Herlige klær..Og så flink at du har planlag julekjoler ?? Jeg klarer ikke å ha sånt liggende..da må jeg bare gi det med en gang.. Og de Sorel-støvlene er fantastiske! Har aldri hatt så varme bein før jeg.. Ha en fin helg du også! Klem:o)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei !

Velkommen i bloggverden :) Kjempekos blogg du har laget deg her, ler litt av singstar ...da jeg kjenner meg igjen , hehehehehe;O)

Flotte kjøp også , god helg!

Smineset sa...

Arti! Når det gjelder singstar er jeg like treg som dere, så jeg har faktisk enda ikke prøvd det....

Så masse fint du har funnet på salg! Jeg kreket meg ut i dag, men det virker som om jeg var for sent ute....

Hils alle og ha en super lørdag! ;-)

Tre Kusiner sa...

Herleg! Flott butikk, den må eg finne neste bytur:O). Goa helgo. Klem Gunnhild