mandag 12. januar 2009

Eplet faller ikke langt fra stammen....

Jammen tror jeg ikke min eldste datter har en liten interiørspire i magen! I dag skulle vi ha en rask og enkel middag pga at Tuva skulle på svømming, men hun synes likevel at det var på sin plass å pynte bordet litt ekstra :)

Så hun fant frem bordpynt og pyntet det så fint hun kunne - skjønningen! Må jo si at det varmer ett mors hjerte og se at barna faktisk legger merke til det som blir gjort rundt dem, og plukker opp ideer og ønsker å ha det fint rundt seg! :)

Ellers i dag har dagen stort sett gått med til litt kaos-kontroll etter helgen, dvs RYDDING. Ikke akkurat min favoritt aktivitet. Fremdeles er det litt igjen...så hvis noen lurer på hva jeg skal gjøre i kveld så skal jeg altså stryke denne haugen! Ha en strålende kveld!

3 kommentarer:

Smineset sa...

Hihi! Så arti ;-) Dette kan hun! Kos deg med klesstrykinga :-)

Ann Louise sa...

Er det en Eams stol jeg ser under strykehaugen?

Sommerlyst sa...

Ja...Fikk den til jul i forfjor av mine snille foreldre :)