tirsdag 20. januar 2009

Jeg blir så glad...

...når jeg blir satt pris på!! :) Er ganske så fersk i dette blogge-gamet så når jeg får en slik oppmerksomhet jeg blir både rørt, glad og begeistret og alt på en gang! :)

Så tusen takk til Vestlykkja's kosekrok som var så snill og gav meg denne awarden:





The rules are like this:
1. Put a link on your blog from whom you got it.
2. Give it to 5 new blogs (which in their turn have to give it to 5 new blogs).
3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.
4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.
5. Write 5 things you are addicted to
Dette er jeg avhengig av...
Mannen og barna mine
Prosjekter i hus eller hage
Kaffe!!
Mobiltelefonen...
Blogging...hvertfall for øyeblikket :)

Denne awarden ønsker jeg å gi videre til:
Fru Fjeldhammers kaos, herlig blogg og hvor jeg fant oppskiften på å lage 3 kolonner på bloggen min!
Sjöboden - rett og slett for jeg liker bloggen og stilen hennes!
Emmelines - som har en så god strek og en blogg jeg blir i godt humør av å besøke
Pippilottas hus - snakk om effektiv dame på oppussing av møbler.
Smineset - en vakker blogg og så skriver hun så bra!

Ha en fortreffelig dag videre!

1 kommentar:

Livy sa...

God formiddag!
Gratulerer med velfortjent award :-) Bloggen din er så utrolig flott!!

Tusen takk for gode ord i bloggen min, det setter jeg pris på:-)

Ønsker deg en fin dag!
Klem fra Livy