mandag 26. januar 2009

Digital Scrapbooking


En av de tingene jeg hadde på mål på meg om å få gjort mens jeg var hjemme i permisjon var å få laget scrapbook-album til barna. I og med at jeg ikke har gjort det før eller har noe utstyr har et hele blitt litt overveldende - og det har resultert i at jeg har ennå ikke begynt! (og jeg har vært hjemme i over 7 mnd... :( ). I tillegg synes jeg det er vanskelig å sitte på forhånd å plukke ut hvilke bilder man skal velge og få dem printet ut....for det er jo flere 1000 å velge mellom.
MEN så kom jeg over noen bloggere som driver med Digital Scrapbooking og det virker jo kjempe kjekt - og kanskje lettere...hvertfall mtp at man slipper å printe ut bilder på forhånd.

Da jeg heller ikke er kompentent på dette området, så er det endel jeg lurer på. Men det aller viktigste er at jeg ønsker å få sidene (eller LO'ene som jeg har funnet ut at det heter :)) printet ut og plassert de inn i de albumene jeg allerede har kjøpt. Disse er 12 " x 12" .... Hva gjør man da? Kan man printe ut hjemme? Kjøpe ark i den størrelsen? Går man til en foto eller kopi butikk??

Om det er noen som har drevet med dette og som har peiling så hadde jeg blitt fryktelig glad for en kommentar!! Om noen har andre tips tar jeg gledelig i mot!!
Ha en fortsatt fin dag!

2 kommentarer:

mi-rachel sa...

kult bilde!

Stoltzen2012 sa...

Sorry Maj-Nan..ikke vært borti det.. Har bare holdt på med vanlig scrapbooking.. Men jeg har ikke vært så flink i det siste.. Trenger et lite spark bak til å komme i gang igjen..:o)