fredag 16. januar 2009

Har blitt utfordret!!



Jeg har blitt utfordret av Lindalove's verden til å svare på noen spørsmål om meg selv. And here goes....

4 favorittprogram på TV:

  1. Har nettopp oppdaget KLOVN - dansk humorserie. Vises på Tv2 onsdags kvelder. Ler meg skakk i hjel av alle de pinlige situasjonene!
  2. Brothers and Sisters - TV 2 onsdager
  3. Oprah - må jo ha litt formiddagstv når jeg er hjemme. :)
  4. Hele tirsdagskvelden på TV2

4 ting jeg gjorde i går:

  1. Var alenemor frem til kl 21 - det var nok det. All respekt til alle som har menn som pendler.
  2. Ommøblerte litt i stuen
  3. Hev ut siste rest av julepynten - alltid noe som klarer å lure seg unna når julen pakkes ned.
  4. Hørte på radio

4 ting jeg ser frem til:

  1. At Mikkel sover hele natten
  2. At jeg kommer inn i alle buksene som ligger i skapet...fremdeles ikke helt i mål etter at 3 mann kom til verden... :)
  3. VÅREN - og at vi kan begynne å jobbe i hagen. Det er den som står for tur nå.
  4. Å begynne på jobb igjen!? Joda - gleder meg litt til det også... :)

4 favoritt restauranter:

-Her må jeg bare melde pass. Her prioriteres ikke mye restaurantbesøk, hvertfall ikke så mye at jeg kan ha 4 favoritt restauranter :).

4 ting på min ønskeliste:

Foruten fortsatt snille barn og mann så ønsker jeg meg(fritt plukket fra en mye lengre ønskeliste):

  1. Barnehageplass til Mikkel fra høsten
  2. Puillivuyt servise - omtrent alt
  3. Kitchen Aid kjøkkenmaskin
  4. Større hus....en gang blir det vel det..sukk :)

Denne utfordringen sender jeg videre til:

Smineset

Vestlykkja's kosekrok

Tre Kusiner

Hei så lenge!

2 kommentarer:

Tre Kusiner sa...

Hei kjære deg! Tusen takk for at du stakk innom den noko halvferdige bloggen vår. Kjempe kjekt å sjekka ut din, masse koseleg og inspirerande. Keep in touch. Klem Gunnhild

Det Lille Hvite Huset sa...

Sier ikke nei til en utfordring
:-) ...