torsdag 15. januar 2009

Ånden som kom...



I dag fikk jeg virkelig ånden over meg. Etter å ha levd i slags etter-jul rot, med juleputer etc, fikk jeg endelig ordnet opp i stuen. Hadde jeg ikke hatt to barn rundt beina hadde jeg sikkert fått gjort enda mer, for i dag kom endelig energien tilbake. Tror jeg må ha hatt en slags "julen er over"-blues :). Nå er det hvertfall nye takter og fargekombinasjoner i stuen. Nå går det i hvitt, brunt, beige og svart. Jeg fikk til og med ommøblert litt - det får meg alltid i bedre humør!! Det var ikke de store greiene, men fikk byttet om og flyttet rundt på noen stoler og småbord.



Er jo glad i disse upraktiske hvite sofaene - så jeg plages fremdeles med "svart" trekk problemet mitt :) Hvis noen har noen synspunkter så tar jeg gjerne i mot.


Jeg fikk også laget en liten lesekrok...



Ellers så har jeg altså hatt Maj'sen hjemme i dag også. Mannen har vært i Oslo på møter i dag, og han tok bilen til og fra flyplassen - så da var jeg uten bil til å hente og levere i barnehagen. Er uansett koselig å kunne ha henne litt hjemme når jeg tross alt er i permisjon.

Koselig var det også når far kom hjem i kveld, med presanger til hele familien (hadde vært salg på Gardermoen)!!!


Her er hva han hadde funnet til oss:

Nydelige bolero jakker til jentene


Tøff genser til Mikkel


Og..rynke krem til mor??!! Neida - ble kjempe glad altså.. hi-hi

Det var min dag i dag. Ha en fortsatt hyggelig kveld!

4 kommentarer:

Ann Louise sa...

Hei snuppa.
Husker du da vi brukte kokketipsen på å kjøpe deilige kremer på Sundten. Da var vi jo så ung og fresh at vi ikke trengte dyre ansiktskremer. Ser at du fremdeles holder deg til Biotherm.

Så fint det ble i stuen din. Jeg har valgt mørkebrun sofa, pga 4 søte små klisste fingre som tafser overalt.

Livy sa...

Heisann!
Så fint du har fått det i stua! Er så utrolig deilig når inspirasjonen kommer over en sånn! Så hyggelig med gaver til dere alle, jeg synes han er veldig flink!

Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min, så koselig for da fant jeg din blog også:-) Kommer garantert tilbake!

Mange klemmer fra Livy

Sommerlyst sa...

Hei Ann Louise
Hi hi ja det var tider det.
Når du sier det så ender jeg som oftest opp med Biotherm :) - men liker også Clinique sine produkter veldig godt også.
Heldigvis kan disse hvite trekkene vaskes, men det er jo ett lite prosjekt i seg selv, så jeg må prøve å finne på noe lurt :)

Stoltzen2012 sa...

hei på deg,

Har lagt igjen en utfordring til deg på bloggen min..Ha en fin helg! Klem:o)