søndag 11. januar 2009

Julens siste krampetrekning - juletrefest!








Familien klar for juletrefest!!


I dag har vi vært på juletrefest i barnehagen. Som alle år tidligere skal foreldrene ta med kaffemat og kaffe - i år kom vi på det i siste liten og vi måtte derfor svinge innom bensinstasjonen for litt kaffesnaks.....Der kom de andre mammaene med hjemmebakst, men sjokoladeterapi cookies som vi hadde med gikk ned på høykant så det gikk nå bra... :)
Jentene koste seg masse med juletregang, klovn og tilslutt besøk av nissen!! Tuva synes det var stor stas å besøke barnehagen og få hilse på de "gamle" vennene sine.






Spennende med klovn/tryllekunstner.



Synes Nissen ser litt skummel ut....

9 kommentarer:

Eg ... sa...

Så kjekt at du har laga blogg. Skal bli kjekt å følge med... Gler meg til å komme på klubb og få sjå kor du bur :-)

Hanne

Sommerlyst sa...

Ja, det var litt artig dette. Fikk det for meg nå i helgen at jeg skulle lage blogg, etter å ha sittet og lest forskjellige blogger - blant annet din :)

Stoltzen2012 sa...

Hei på deg Maj-nan,

Så kjekt å se deg her da! Nydelig Heading du har..regner med at det er fra ditt vakre hjem? Har jo ikke sett det ennå, men tenker gjennomgangsstilen er New England? Gleder meg til å følge deg, og så snakkes vi ihvertfall på klubb:o) Skjønne barn du har også!! klem

Anonym sa...

Det er jo nesten som å være hjemme! :D Nå kan jeg henge med i svingene selv om jeg ikke er i samme by.. Klem de tre trollungene fra Tante M. :D

Smineset sa...

Hei hei! Så arti at du har startet blogg! Da kan vi jo følge med her oppe fra nord... :-)

Nydelig ser det ut også!

Klem fra AT, M og OM ;-)

Smineset sa...

Ja, mye ble nok kjøpt i det raidet.... ;-) Går det ellers bra? Så arti og se hvor stor Mikkel er blitt. Han er skjønn!! Utrolig hvor fort tiden går :-) Klem

Smineset sa...

Hei igjen! Hva mener du med at kommentarene blir synlige? :-)

Sommerlyst sa...

Ja...det var det; mener at de allerede er fremme uten at man må trykke på kommentarfeltet...E du med?

Anonym sa...

Hei Maj Nan!
Kjekt at du fyller tiden med noe...:-) Vi skal følge nøye med deg og dine i tiden fremover.Vi er såpass oldschool at vi ikke blogger. Hilsen oss cityslickers i Cappes vei 12 a