lørdag 24. januar 2009

Dere er så søte!!!

Det er ikke mer enn ett par uker siden jeg fikk øynene opp for denne bloggverden og jeg med liv og lyst laget min egen blogg. At det allerde er noen som titter innom bloggen min og som synes at den er verdt å gi en pris synes jeg er kjempe kjekt og ikke minst rørende!

Jeg har en uvane for å "prate" først og tenke etterpå, så jeg har egentlig ikke helt klart for meg ennå hva jeg vil med denne bloggen eller hva jeg skal fokusere på.... :). Men det går seg vel til etterhvert...Så langt ser det ut som det blir litt av alt mulig som opptar meg og som skjer rundt meg.
Så til awardene:

Først vil jeg takke en fantastisk dame som jeg kjenner, Linda, som gav meg denne flotte prisen. Som mamma til tre små, synes jeg å få denne prisen var spesielt kjekk å få!

Prisen ønsker jeg å gi videre til Tre Kusiner! De har en kjempe søt blogg og deler så mye av det kjekke de finner på med barna sine....
Så vil jeg takke ett ganske nytt bekjentskap, Minnis verden, en kreativ jente med en nydelig blogg, som gav meg hele to priser: Denne ønsker å gi videre til Livy, som har en så søt blogg og som viser så mange fine bilder fra hjemmet sitt. Jeg ønsker også å gi denne videre til Mi-Rachel, som har en koselig blogg jeg liker å besøke og som er tar utrolig mange flotte bilder!

Denne jeg ønsker å gi videre til til Foreldremanualen som har så mange kreative forslag til oss foreldre!

Tusen takk igjen!!!

5 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Tusen takk! :-D
Det er så gøy å få positive tilbakemeldinger fra medbloggere, og i dag har det virkelig strømmet på for vår del... Tror vi skal spare disse awardene til en samlepost slik du har gjort! :-)

Ha en fortsatt fin kveld! ;-)

Tre Kusiner sa...

Tusen tusen takk! Du snella.
PS. Det er så mykje eg lurer på, men du fikser det etter kun to veker??? Eg er dødsimponert. Stooor klem G

Petunia sa...

Alltid koselig med nye blogger og du har jo virkelig laget deg en flott blogg her!
Her vil jeg gjerne komme tilbake!

Livy sa...

God søndagsformiddag!
Tusen takk for awarden! Så koselig!!

Håper helgen har vært fin! Ønsker deg en god start på den nye uken!

Stor klem fra Livy

mi-rachel sa...

tusen takk for award.
satte pris på det :)
ha en super søndag!