tirsdag 7. april 2009

Påskesol kun på trykk!






Påskeværet her på vestlandet er ikke akkurat noe å skryte av i dag, tåken ligger lavt og regnet høljer ned - så da passer det å vise bildene fra artikkelen som Loppeline har laget om oss - her på landet. Den dagen hun var på besøk skinnte solen og det var herlig vår vær.

Reportasjen var på trykk i Askøyværingens Magasin, som kom ut på fredag, og jeg synes Loppeline har skrevet så flott og tatt mange fine bilder!!

Hvis dere ser nøye etter på det øverste bildet, ser dere blinkskuddet av min mann som tar hele seansen med knusende ro - i solstolen på terassen... !

Håper dere har noen fine påskedager!!

Klem M

13 kommentarer:

Ninas Drops sa...

SÅ utrolig flott landsted...*sukk*..helt nydelig var det...moro med artikkel i avisen da..

Og du..lekestuen var jo så søt..den kunne sikkert lille pastill tenkt seg ja..hih i...
Kos dere på påsketur.
Hilsen påskedrops=)

Ragnhild S sa...

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min, og for hederlig omtale her i innlegget!

Ønsker dere en strålende påske, og tvi-tvi for påskesol på askøy resten av ferien!

Stor klem

Eli Kristin Magnussen sa...

Flott blogg du har - har snust litt på dine interiørideer og ymse innlegg. Kjempekoselig! ;) Legger deg til i blogglisten min om det er ok!!

Påskeværet her er nok rimelig likt deres, så det tegner til å bli en innepåske.. men bare kanskje, hi-hi!

Ønsker deg en god påske! ;)

mi-rachel sa...

så fin artikkel.
jeg har faktisk vært på Askøy mange ganger. fin plass. vi koser oss på hytta..i dag har det ikke vært så fint vær. men det var nydelig i går, og vi håper på fint i morgen :)

Stjärnor & Champagne sa...

Vi har haft jättefint väder här men det skall bli lite sämre och sen bättre igen som tur är. Vad kul med artikeln.

Kram Anne

♥ Fyra årstider sa...

Grattis vad kul.
Kram Lotta

Englefryd sa...

Så kjempe flott det ser ut på hytta deres. Mange flotte bilder i artikkelen. Kjempe moro!!

Litt kjedelig med grå vær nå da, men vi får håpe det ordner seg. Vi har hatt noen flotte dager på fjellet. Nå er det et par dager medd jobb igjen før litt mere ferie.

Klem

Jannicke sa...

Hei.
Dette var kjekt å se...
Endelig fikk jeg "lov" å låne dataen litt... Så nå må jeg oppdatere meg litt...

Fantastisk landsted dere har!!

Klem.

LIVS LYST sa...

Ja så gøy da!! At du har satt i gang med garn og heklenål. Det høres bra ut. Du må vise etterhvert her da hva du skal skape! :O)

Hyggelig at jeg kunne være til inspirasjon for deg.
Hilsen Ljo

Anonym sa...

saa goey da - skal lese bedre naar jeg kommer hjem jeg - for selv om sola skinner akkurat naa har det hñlja ned de siste 36 timene, saa det gjoer ikke noe om en er paa jobb og ikke har paaskeferie nei!

Made by KKann sa...

Oj så flott det ble - morro! Masse fine bilder!!

Ønsker deg en knall Påske!

KlemKKann

Trude sa...

Ser ut som en superflott reportasje:-) Herlig landsted å tilbringe avslappende påskedager på.

Ingrid sa...

Gratulerer med omtale i avisa! Det så da riktig så koselig ut med familien samlet rundt bordet..
Ha ei flott påske!!!!