tirsdag 21. april 2009

Heldige meg...


Har fått denne oppmerksomheten fra Anne, som har den superflotte bloggen Stjärnor & Champagne. Har du ikke besøkt henne - så anbefaler jeg virkelig en titt!
Tusen takk Anne for den søte awarden!!
Det er så utrolig mange flotte og insprerende blogger der ute, og ikke minst mange flotte damer som står bak hver eneste en - så det er fryktelig vanskelig å plukke ut noen få som jeg gir denne videre til!
...
Før jeg asvlører hvem jeg deler denne med, så vil jeg først si at jeg er helt overveldet hvor stor, hyggelig, inspirerende og ikke minst positiv denne bloggverden er!
.
Det hadde jeg aldri trodd når jeg kastet meg ut i bloggeverden for ca 3 mnd siden. Her stikker man innom hverandre så ofte man kan, og gir hverandre masse ros og hyggelige tilbakemeldinger - og hva er bedre enn det - å få tilbakemeldinger og inspirasjon fra andre med samme interesse som en selv!!
.
Så takk til alle dere flotte medbloggere der ute - skulle gjerne gitt den videre til alle sammen! Det ser forøvrig ut som man skal gi den videre til 3 stk! Og de 3 jeg ønsker å dele denne med er:
...
Mi-Rachel - en dyktig fotograf som har en lekker blogg. Den fyller hun med sine herlige bilder av både interiør, eksteriør og livet generellt. Har fulgt henne siden jeg startet å blogge og hun er vel verdt en award!! I tillegg legger hun alltid igjen en hilsen hos meg - som gjør meg så glad!
...
Vitpoesi - en kjempesøt svensk blogg som jeg daglig titter innom, for her vises det fram de lekkreste saker og gjenstander!!
...
Englefryd - en relativt ny blogger med ett herlig hus, flotte rom og saker som hun deler med oss. I tillegg har hun fått hekle-dilla sånn som meg - og begge har vi blitt inspirert av en annen medblogger! Kommer mer tilbake til det - når jeg viser frem hekle-prosjektet mitt - muligens senere i dag.
...
Ha en super tirsdag -
kommer kanskje med ett hekleinnlegg i kveld om tiden strekker til!!
...
So Long....
Klem M

13 kommentarer:

Jannicke sa...

Ønsker også deg en deilig dag :o)..

Nå må jeg fly på jobb,
pliktene kaller..
Klem til deg

Mjuka sa...

Tack så söt du är!!
Kram Malin

Frøken Lykkelig sa...

Ja dette er et flott "land" å være i !! Gratulerer med en velfortjent award!
Du skal vite at det er altid koselig å "titte" innom deg :-)

Ha en herlig tirsdag :-)

Stoltzen2012 sa...

Grattis med award! Gleder meg til å se hekleprosjektet ditt:o)

mi-rachel sa...

oj oj..nå ble jeg overrasket her!!
tuusen takk - det var fint skrevet.
kan snu det og sende det rett tilbake til deg..hvert eneste ord (litt klisje...men veldig sant!)

Englefryd sa...

Åååå så koselig. Min aller førte award.. Også er det ekstra hyggelig at den er fra deg, siden din blogg er en av mine favoritter:-) Skulle gjerne gitt den tilbake til deg igjen jeg, men det kan man vel kanskje ikke da.
Ha en super duper kveld. Jeg går ut i fra at det skal hekles, det skal det i alle fall her:-)

Klem

Guttemamma sa...

Grattis til deg for flott utmerkelse,den fortjente du!! Ha en toppers kveld,klem fra Anette

Stjärnor & Champagne sa...

Tack för dina snälla ord...Och du är verkligen värd den.
Ha en skön kväll....

Kramkram Anne

Ninas Drops sa...

Grattis...ha en fin kveld=)
Drops sa sa=)

Anonym sa...

jeg vil også si velfortjent award!!

ANETTESHUS.COM sa...

Gratulerer!! Den er deg vel fortjent:) Ha en fortsatt fin tirsdag!!

Klem Anette:)

Villa Kos og Kaos sa...

Gratulerer!
Selvfølgelig har du fortjent den!
Klem G-C

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Gratulerer så masse med Award. Den har du ærlig fortjent. Bloggen din er utrolig inspierende og alltid en fryd å titte inn i.

Blir spennende å se hekleprosjktet ditt.

Ha en god kveld/natt.

Klem fra meg