onsdag 29. april 2009

Kjøkken

Disse tre bildene er hentet fra Kvänum.
Bildet er hentet fra Costal Living.
.
Sitter her og skulle gjort helt andre ting, enn å fantasere om å en gang kunne være eier av ett stort kjøkken. Drømmen er jo selvsagt ett kjøkken fra Kvänum, men det blir nok bare med drømmen. Uansett så synes jeg disse litt landlige kjøkkene er veldig flotte.

Bildet er hentet fra House Beautiful.
.
Men alt håp er ikke ute. Sjekk dette lille kjøkkenet. Det er kun det dere ser! De har lagt speil over benken for å få det til å se større ut! Så mini - men så flott likevel!
.
Er så slapp om dagene. Vet ikke om det er allergien eller bare vårslapphet. Hadde så mye jeg skulle få gjort før jeg begynte på jobb. Rydde klesskapene (neida, det ble ikke gjort i går), vaske vinduene, bake etc etc..... men her er det ikke ork til annet enn å drømme seg bort i vakre interiører... Ja ja..
.
Ha en strålende dag!
.
Klem M

11 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Föler med deg (beklager de svenske ö-ene. Jobber litt ekstra på gamlejobben min som er i et svenskt bolag).

Satt akkurat og klaget til en kollega over allergien. Man blir så slått ut av det. Selv om jeg er vant til det (har hatt det siden jeg var 5 år) så må jeg innrömme at jeg blir litt lei innimellom.

Men, men lite å gjöre noe med. Håper likevel du får en fin dag:)

Monica sa...

Flotte kjøkken:) Syns det er veldig fint med rutete gulv, så har sett endel på det..:)

Ninas Drops sa...

Jepp deilig å drømme...
Jeg liker disse kjøkkene du viser her godt altså...Jeg kunne hatt litt sånn alle stiler der ute jeg gitt... Alt etende visst...

Jepp allergi er no dr....piiiip...

Bra du har kommet ett skritt lenger da...med hensyn på bryllup..men uff..4 år...her må det skje noe altså..før vi blir gamle og grå....
Skal jo tross alt henge på veggen i glass og ramme ikke sant..og da vil man jo se litt fresh ut..hihi....Dem skjønner jo ikke noe heller da...disse gutta...De holder seg jo så godt vettu..Ihvertfall min...Pappan til Mr Drops ser yngre ut nå enn da jeg første gang traff han for 15 år siden...Jepp når mannfolk blir eldre så blir de litt barske liksom...Oki...dett var dett fra meg i dag=)
Drops=)

Villa Kos og Kaos sa...

Deilige kjøkken...
og drømmer MÅ man ha..
sukk!
Fikk nettoppet tips om pollenalergi som sikkert ikke skader å prøve....
fra min svoger som er født og oppvokst i Bolivia og en svoren tilhenger av naturmedisin:
Man skal koke opp en neve bjørkeblader,
la de trekke som te,
og drikke dette hver dag i 14 dager...skal ha hømopatisk virkning, men sikkert et jungeltriks..
men jeg skal prøve det ut på 6-åringen min.....
når bjørka spirer her midt i landet!
Klem fra meg!
G-C

Jannicke sa...

...stakkers deg. Plagsomt dette med allergi, og den vanlige allergimedisinen gir jo bivirkning i form av trøtthet. Du må absolutt vurdere sprøyte, slik vi pratet om sist. Jeg satte enda en i går, på min svigerinne... Hun klaget også over hvor sliten og trøtt hun var, spesielt på morgenen (tar allergimedisin om kvelden). Så nå er jeg spent på å høre med henne om hvordan virkningen har vært..
Ellers er jeg faktisk vårslapp jeg og, uten allergipalger ;(. Har nettopp sovet en halv time, måtte ha vekkerklokke på - ellers hadde jeg garantert sovet tungt ennå.

Godt å klage litt..:)
Prøv å kose deg, selv om du ikke rekker over alt du hadde tenkt. Energien kommer nok tilbake til deg, imellomtiden må du lytte til kroppen og gi den litt ro og fred ;o).
Klem til deg.

mi-rachel sa...

uff..så kjedelig å være slapp. og ha allergi. det er noe herk. jeg er veldig glad jeg ikke har det. håper du føler deg bedre snart :)

her var det mange fine kjøkken. liker også litt sånn landlige kjøkken. jeg har et sånt litt kjdedelig bjørkekjøkken..så jeg skulle gjerne hatt litt mer landlig preg på kjøkkenet mitt.

Guttemamma sa...

Kjenner meg sånn igjen i at det sjelden er samsvar mellom planer og det jeg får gjort...slapp av disse siste hjemmedagene du!! Med god samvittighet! Stor klem

Anonym sa...

jeg kan vel ikke si jeg drømmer om kjøkken lenger, selv om mitt ikke ble sååå firkanta og såå stort som jeg hadde drømt om....men man får ikke alltid bygd AKKURAT som man vil heller, selv om man bygger selv! MEN nå drømmer jeg faktisk innimellom om et bittelite hytte aktig kjøkken i ei lita hvit stue i Norge - kanksje når jeg blir pensjonist....

LIVS LYST sa...

Ja her var det mange seriøse kjøkken! Nydelig nydelig :O)
Hilsen Ljo

Huset på toppen sa...

Allergi er noen skitt,og nå har bjørke pollenkraftig sreding og dagene for allergikere er at annet en bra:(Jeg har 2 her i huset som er hardt rammet for tiden,øynene renner, tett nese!! Selv om de har forebygget med medisin siden mars!!
Nydelig kjøkken bilder, så koselig det er med stort og praktisk kjøkken!!
Ha en fin onsdagskveld,snart 1 mai og langhelg!
Klem Linda

Anonym sa...

Såå mange fine kjøkken-har lyst på mange hus da ja..:-)
Sjakkruta gulv er fint-hadde det i en leilighet, har lyst å ha det igjen!
Skjønner godt at du holder deg i ro med allergi- du kan vel ikke akkurat kose deg i hagen nå...
Håper det blir bedre utover sesongen.
Klem,Hege.