mandag 6. april 2009

Operasjon dukkestue!





Påskeferien er i gang, hvertfall for de fleste av oss i familien. Mannen jobber noen dager, men kommer ut på onsdag. Vi andre er i full gang med litt spring-cleaning, og i dag stod dukkestuen for tur - den så rett og slett ikke ut. Den har ikke blitt behandlet særlig pent, og var full av sand og jord etter at diverse "matlagning" har foregått. Så i dag har vi vasket og skrubbet hele huset og alt av koppestell og mat har fått seg en real omgang med oppvaskbørsten.

Nå i påsken havner det forresten daglig ett brev i den rosa postkassen - fra påskeharen. Det synes jentene er kjempestas!!

Været var ikke det aller beste i formiddag, så da tok vi oss en liten shopping tur. Vi var innom ACHome og det var ikke mulig å gå derfra uten noe i posen. Hva som ble med hjem - viser jeg en annen dag.

I ettermiddag tittet solen frem og vi koste oss ute, med ungene og kaffekoppen!


Fortsatt ....

alle sammen!

11 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Åhhh vad fint ni har där ute. Härliga bilder. Ha det så gott.

Många kramar Anne

Lynetmor sa...

Hei, høres ut som om dere har hatt en kjempe fin dag :-) Ha en fortsatt fin påske :-)

Bo med Lena sa...

Kos dere videre på påskeferie. Så fin lekestuen er. Nydelig prikkete servise.

Vi drar på påskeferie imorgen. Det er desverre ikke meldt så fint vær, men det blir deilig med ferie uansett.

Lena;)

Anonym sa...

jammen ble det rent og pent ja - jeg må jammen se om jeg ikke får sydd gardiner og alt jeg har ferdig klippet til dukkestua her jeg - i påsken - så det ikke blir sommern før alt er "ferdig"

Anonym sa...

ååhh, ser nesten ut som dokker har vår!! heldigrisan! nydelig dukkestue førresten :)

♥ Fyra årstider sa...

Tänk att få leka i en sådan fin lekstuga.
Kram Lotta

Ragnhild S sa...

Åååå, så lekkert det ble i dukkestuen!! -Men hvor har dere fått fatt i det skjønne serviset? Jeg lette over alt etter servise til eldstejentas bursdag, men endte opp med ikea sitt. Det er kjempesøtt, men jeg hadde sett for meg et servise slik som det du viser; det er jo PERFEKT!!
Ønsker deg og dine en strålende påske!
Loppeklem

Jannicke sa...

Hei på deg.

Vi er nok hekte, haha...
Til og med ledig tid på ferien blir brukt til blogging. Huff!!!

Kjekt er det ihvertfall å titte inn til dre og se...
Dukkestuen til barna dine var kjempefin!!!
Gleder meg til å se hva du fant på AC Home... Dr har jeg faktisk ikke vært ennå!! (er et mulig, hihi)...
Klem og god natt fra Spania.

mi-rachel sa...

så koselig den dukkestuen var da.
med egen postkasse og greier.
vi er på hytta og koser oss...masse inspirasjon å hente :)

Maliva`s verden sa...

Oh så koselig dukkestue,kan tenke meg det er stad å hente posten i den søte postkassen:O)Go`påske til deg fra Maliva

Tiril sa...

Takk for kommentar, ja det er hjemme hos meg, jeg ser vi liker mye det samme:))
Håper du får en fin påske, foressten nydelig lekestue og alt tilbehør, jeg har og en liten fin dukkestue i hagen, men det er bare hagemøbler i den nå!!!
Den tiden med små er desverre forbi!!