onsdag 15. april 2009

Gode venner er godt å ha...

Alle trenger en liten venn
hvis du ikke har en, må du skaffe deg en.
.
Gode venner er godt å ha,
om du er lei deg eller du er glad!
Denne lille visen/reglen har 4 åringen lært i barnehagen og hun går rundt og synger den daglig her hjemme.

Jeg synes teksten en så søt og ikke minst viktig. Gode venner er godt å ha. Det er godt å ha venner som man også kan dele de tingene i livet som ikke er bare er flott og fryd og gammen.
Ta aldri en god venn for gitt - de vokser ikke på trær.

Jeg er så heldig å ha ett par av disse spesielle vennene - og en av dem hadde med seg disse søte hjertene til meg og jentene sist hun var på besøk. Hun har laget dem selv! Er de ikke fine?

Vivian - dette innlegget var til deg! Du er den beste! Gleder meg til vi skal gå på loppis sammen på lørdag!!
.
Klem M

26 kommentarer:

Englefryd sa...

Så koselig vers, og så er det jo helt riktig. Hva skulle man gjodt uten venner!!!!
Også er de jo litt kjekke alle disse bloggvennen også da:-)

Klem

Unknown sa...

Så koselig innlegg! Og de hjertene var jo bare supersøte :)

Ha en fin onsdag:)
Klem Linda

Guttemamma sa...

Helt herlig innlegg!!!!
Godt med gode venner!
Klem

Anonym sa...

Nå ble jeg skikkelig rørt, stolt og glad på samme tid. Tusen takk! Det var skikkelig fint skrevet. Du er også spesiell for meg! Klem fra Vivian

mi-rachel sa...

nydelige hjerter!

Jannicke sa...

Så koselig :o)

Ekte venner er utrolig viktig :o)

klem.

Mjuka sa...

Riktigt söta hjärtan!! Tack för magasintipsen. Vakre och interiörmag kan man köpa här, så de andra får det bli.
kram Malin

Hanne sa...

Kjempesøte hjerter, og kloke ord om vennskap.
Ha en fin, fin dag!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Underbaraste reglen & vackraste hjärtan ♥

Önskar dig en helt strålande dag
//Sessan

Lenemora sa...

Takk for påminnelsen om venner, skal overraske en av mine med noe xtra koselig idag, tror jeg ;-)

Stjärnor & Champagne sa...

Vänner är viktigt, man skall även vårda dom men man sorterar även bort under årens gång. Vissa stannar kvar och vissa faller bort.

Kram Anne

Sjöboden sa...

Ja det var en söt text, och vilka söta hjärtan!

Kram C

♥ Fyra årstider sa...

Så vackra och vilken vän.
Kram Lotta

Villa Kos og Kaos sa...

Vakkert!!
Vi er virkelig heldige vi som har noen slike spesielle venner...
(og herlige barn som kan minne oss på det av og til...)
Det er en utrolig berikelse å ha slike som både roser oss, setter pris på oss, og samtidig kan "arrestere" oss litt når vi er på "ville veier"...
Ekstra hyggelig er det jo når de viser sin hengivenhet i form av slike bedårende gaver...
(he,he)
Ha en strålende aften!
klem fra meg!

Frøken Lykkelig sa...

Å det er alltid koselig med en liten gave og i hverfall når det er hjemmelaget!

Godt med gode venner!!!!

Anonym sa...

du er jammen heldig gitt - uttrolig søte hjerter!! Tror jeg skal sy noen jeg også gitt - av en gammel nattkjole - ikke bare vimpler som er planen!
Jeg er så heldig at jeg har noen venner som bor veldig veldig langt unna, som får lite vennskaps "foring" MEN som er der alikevel!!!

mykstart sa...

Hei. Måtte gå på gjenvisitt til deg, og se hvem som var på besøk hos meg.:) Takk for hyggelig kommentar. Jeg lurer på en ting.. vi har jo begge blogspot.. og jeg lurer på hvor du finner malen til bloggen din, med kolonne både på høyre og venstre side? For ellers er den jo ganske lik, eller? Men jeg finner den ikke inne blandt standard greiene på blogspot.. Can you help me? :-)

mykstart sa...

Hei jeg fant ut av det! Fant en fremgangsmåte. Så er det bare å få gjort det. Tusen takk for svar. Vi sees.:-)

Frk. T sa...

Hei!: )

Veldig koselig innlegg du har skrevet, det du sier er så sant så sant.. Venner er så utrolig viktig og mine er noe av det kjæreste jeg har!

Så snill venninne du har da, hjertene var kjempesøte!: )

Klem

Ragnhild S sa...

Heisann du:)
Takk for koselig hilsen:) Påsken har vært herlig, men lillemor har nettopp kommet seg ovenpå igjen etter mange uker med sykdom, så det er vi glade for!
Så fine hjerter! Så koselig av venninnen din:) Og herlige strofer fra datteren din:)
Håper dere har kost dere skikkelig i påsken dere og!
Stor klem

Bo med Lena sa...

Det er helt klart verdt å være litt redusert dagen etter:)) Utrolig gøy var det:)

Stjärnor & Champagne sa...

Nytt kort på dig? Har inte sett det förut eller är det så pinsamt att jag har missat? Näe tror inte det....Vad kul att se hur du ser ut. Jag har inte vågat ännu...

Kram Anne

LIVS LYST sa...

Søtt vers og søte bilder og fine hjerter! Veldig fint og stemningsfullt!!

Hilsen Ljo

Livy sa...

Heisann!
For et koselig vers! Og det er jo så sant!

Tusen takk for de gode ordene hos meg også, det setter jeg stor pris på!

Ønsker deg en fin fredag!
Klem fra Livy

Monica sa...

Kjempesøte hjerter:)

Krusedull sa...

Så herlige hjerter! Og likte så godt bildene med "en dag ute" også, så nostalgisk bilde med vanpumpen. Kos deg på loppis!