lørdag 4. april 2009

Happy Easter!




















Da er påsken rett rundt hjørnet - deilig!

I dag har vi hatt førpåske besøk. Min venninne Vivian og hennes to barn kom til lunsj, og etterhvert nybakte boller i hagen! Solen har skinnt fra skyfri himmel i hele dag - så både barn og voksne har kost seg ute!
I tillegg til besøk, har det hendt noe stort i dag! Tuva har lært seg å sykle! Hun har tidligere vist null interesse for å få dette til, men plutselig i dag - så knakk hun "koden". Da jeg spurte hva som skjedde..sa hun bare: " Det var mye lettere å få det til, når pappa IKKE holdt meg..." Hva skal man svare til noe sånt?











I morgen tar vi påskeferie og drar ut på landet! Det gleder vi oss til.

Der skal vi bare kose oss, slappe av, lage god mat og finne på kjekke ting med ungene.
Min søster kommer fra Bodø hvor hun studerer, og skal være sammen med oss hele uken. Det er ekstra stas for både store og små!

Vi har netttilgang på hytten, så jeg vet ikke om det blir full bloggepause fra denne kanten. Kommer sikkert til å titte innom dere innimellom, men det blir garantert ikke nytt innlegg daglig fra meg... ;)

Da ønsker jeg dere ALLE en riktig fin påske med de planer dere har!!

Vi "sees"....

Klem M.

15 kommentarer:

Tre Kusiner sa...

Fantastisk, gratulera! Vi har ridd på hest i dag, kjempe gøy!!! Ungane skein som soler etterpå. Det var stort:). God sykkelhelg. Du er så flink på bloggen. Klem G

mi-rachel sa...

så herlige bilder du viser.
og så stas å lære å sykle.
husker den følelsen selv!
ha en riktig god tur på landet.
vi skal en tur på hytta..og slappe av i heimen. ser fram til det!

Mjuka sa...

Supermysiga bilder!! Ha det så mysigt på er ferie!
Kramar Malin

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå...Vad kul att hon har lärt sig att cykla. Mina grabbar har aldrig heller varit intresserade av att cykla och när dom lärde sig så var det enda dom gjorde. Dina kycklingar är så söta. Ha det så himla skönt på landet.

Kram Anne

Anonym sa...

vesla mi slo også den koden forige søndag - en uttrolig stor dag da hun er snart 6 år og vært verdens største pyse ALLTID - så hun må bare ville ting nok for å få det til! Det vi ikke skjønner er hvordan hun ønsker å stå ned blå løype på slalom før hun ønsker å kunne sykle - det må være dagens barn!!
Vi skal jobbe tilogmed torsdag og så tar vi fri og jeg er overlykkelig over at planene er forandret og at vi bare blir hjemme GLEDER meg til det!!!
Ha en fin fin påske!!

Hem och Lycka sa...

Tack detsamma, ha en härlig påsk!

kram

mette sa...

åh, deilie påskebilder, nå kom jeg skikkeli i påskestemning:) takk!

Charlotte sa...

Nydelige billeder du viser os. Skønt med forår og varmere dage. Rigtig god tur til hytten - det lyder hyggeligt.
Vi tager også til min brors hytte fra fredag til søndag og det glæder vi os en masse til! :-)
God påske!
Hej fra Charlotte i DK.

Bo med Lena sa...

Høres ut som en deilig påskeferie! Vi skal være hjemme til onsdag (idag skal det males siste strøk på Tuvas skrivebord og stol) og så bærer det til fjells:)

God påske!

Sivs hus sa...

Hei, takk for hyggelig hilsen. Herlige påskebilder hos deg og gratulerer med sykkelglede:-) påskeklem Siv

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

For en flott blogg du har. Nå har jeg tittet og tittet til øyet ble både stort og vått. Masse fine bilder å hvile øynene på.

God påske.

Håper det er greit at jeg legger deg til på min bloggliste.

Livy sa...

Heisann!
Så artig at hun har lært å sykle!!! Flinke jenta!

Nydelige bilder du viser - elsker at våren har kommet! Kos dere supermye med ferie, selv skal jeg jobbe tre dager til. Men nyyyter at påsken er her!

Riktig GOD PÅSKE!

Stor klem fra Livy

Mi :) sa...

Høres ut som en superduper Påske:) Håper dere får solfylte og koselige dager sammen og at Påskeharen titter innom ;)

Så stas med syklingen - og verdens beste svar ;) Jeg smiler her jeg sitter :D

Det er så herlig at våren endelig har kommet for fullt! her har det vårt solskinn i dag og jeg har vært laaaaaaang tur med gode venninner og sittet i solen og skravlet - ordentlig energipåfyll ;)

Kos dere masse på Påsketur :)

Klemmm:)

silje-sin sa...

Riktig god påske til deg og dine! Nydelige bilder:) klem fra silje.

Made by KKann sa...

Flotte bilder! Smil!
Kos dere masse på landet og med familien!

Ha en fin fin mandag og God Påske!

SmilKKann