lørdag 21. januar 2012

Relaxing...


En ny pute fra Lexington har havnet i godstolen i stuen. 
Jeg er så heldig ( lommeboken er nok ikke helt enig) å ha en Lexington butikk i nærheten 
og her om dagen måtte jeg innom  og se hva som var på salg, 
men det endte med at det ble en nyhet som ble med hjem. 
Puten er helt meg, og jeg er super fonøyd! 


For en drøledag dette ble! Dette ble dagen hvor jeg ikke kom igang med noe som helst...
Har bare sullet rundt og sett mannen snekre, redigert noen bilder, brettet sammen noen klær.
Gjort funderinger rundt de kommende oppussingsprosjektene..

Bake og male-planene ble det slettes ikke noe av. 

Men nå har vi fått inn en ny dør, samt at lister er på plass rundt den,
så i morgen skal jeg nok ha en date med malerkosten - ja det SKAL jeg!

I kveld derimot fortsetter jeg i samme stil som resten av denne dagen 
- nemlig med en date med sofaen!

  
Ps: ser jeg har fått noen nye følgere de siste dagene  - 
så kjekt-
velkommen skal dere være!! 

8 kommentarer:

Guttemamma sa...

UTROLIG lekker da!!
Klem♥

Unknown sa...

Ååå den var fin=) Lommeboken liker ikke det nei=( men det gjør vi.. Jev fant sengetøy fra Lexington forleden og sparte 2000 ♥ Lykke =)

Domokreator sa...

Pięknie i smakowicie. Pozdrawiam. Renata.

Unknown sa...

LEKKER pute!!
Og for en fin blogg du har!
Takk for titten, eeeelsker din nye TineK lampe:)
Jeg kommer snart på besøk igjen:)

Smultron på ett strå sa...

Jättefin kudde, jag bara älskar Lexington, de är helt jag också! Ibland är det skönt att bara ha en slappardag och hämta energi till kommande projekt! //kram maria

Smultron på ett strå sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
lillpastill sa...

Den puten var FIN!
Er farlig med lexington butikk like om hjørnet, har en jeg også på senteret ikke lange veien fra lillpastill-hjemmet!

Mye lekkert å finne der gitt, litt farlig for lommeboken, men man fortjener jo litt i ny og ne, gjør man ikke det?

Klemmer fra meg

lillpastill sa...

Lagunen ja! ;)
De har jeg litt utvalg i byn også, men ren butikk er det vel bare en av ja.. Farlig farlig!