mandag 16. januar 2012

I dag...


I dag har jeg hatt hjemmedag med Mikkel minstemann, som er syk. 
Han er forkjølet, tett og hostete og har stort sett befunnet seg i sofakroken.

På sånne dager er det koselig å lage noe godt!
Det er vel ingenting som å få servert nybakte boller når man er pjusk og dårlig.

 Den syke var med og hjalp en liten stund, før sofaen ble inntatt igjen. 
Tålmodigheten er ikke så stor, hverken syk eller frisk...


Gjett om det var en veldig fornøyd liten gutt som fikk lov å kose seg 
med hele 3 skillingsboller...på rappen.


 Tusen takk for alle koselige hilsner i forrige innlegg!

Ha en fin kveld!

11 kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, God bedring til din prins:-) herlige bilder. klem Siv

Anette sa...

Koselige bilder! :D

Katrine sa...

Bollene så helt fantastiske ut. Jeg forstår godt at lillebror spiste tre, og jeg håper de gjorde godt for en syk, lite kropp.

Jeg ønsker deg en glad uke! :))

Stjärnor & Champagne sa...

Gahhh erat kök är sååå fint:)) Hallå vännen! Hoppas att det är bra. Jisses vad han växer, jag har ju följt honom länge. Ja tänk ibland får maken rycket i detta hus och det får man väl vara glad för hihi/ Stor kram Anne

Stjärnor & Champagne sa...

Gahhh erat kök är sååå fint:)) Hallå vännen! Hoppas att det är bra. Jisses vad han växer, jag har ju följt honom länge. Ja tänk ibland får maken rycket i detta hus och det får man väl vara glad för hihi/ Stor kram Anne

Vibeke / Mammas Hus sa...

Stakkars lille ♥ Her er det også sykdom, vi begynte 18.desember... Trodde Hedda kunne dra i barnehagen i morgen, men neida - nye 48 timer i heimen....

God bedring!! ♥

PS: Gratulerer med 3-års dag! Jeg hoppet elegant over det i år (glemte helt 12.jan), men det burde vel kanskje nevnes... ;P

Vibeke / Mammas Hus sa...

Ja, vi har fulgt hverandre godt. Med unger og blogg. *ler* Artig! :D

Anonym sa...

naa som jeg endelig ser ut til aa ha funnet et mel det gaar ann aa bake gjaerbakst med skal jammen jeg ogsaa proeve meg paa kanelboller!! Haaper minstemann er bedre!!

En moderne husfrue - tips og triks sa...

De bollene så jo bare nydelige ut! Titt gjerne innom min blogg for forkjølelsestips :)

Fruehuset sa...

åå, herlig!
Kjenner gode minner frå eigen barndom kjem fram:)

God tirsdagskveld, helsing marianne

lillpastill sa...

Nå ble jeg rett og slett litt sulten av å titte her inne.. Først kake, og nå skillingsboller (en klar favoritt ho meg) Tror faktisk jeg må bake litt selv.. tihi..