tirsdag 10. januar 2012

Bloggen er 3 år i dag!

 
Bildet viser ikke feiringen av bloggens 3 årsdag, 
men er fra en av bursdagsfeiringene vi hadde i høst!
--------------------------

I dag er det nøyaktig 3 år siden jeg postet det første innlegget på bloggen!
I løpet av disse tre årene har det blitt ca 350 innlegg fra hus og hjem, landsted,  hage,  og litt om barn og festligheter innimellom!

Bloggen ble til mens jeg var hjemme i permisjon med minstemann, 
og jeg vet at jeg ikke er den eneste som har startet å blogge i en slik hjemmeværende periode.

Når jeg begynte på jobb igjen, i tillegg til 3 små barn, var det ikke lett å oppdatere bloggen like hyppig, men jeg har holdt liv i den med innlegg nå og da. Noen perioder ofte og noen perioder mindre....

Liv laga tenker jeg det skal være fremover også.
For en interiørfrelst er det nemlig ikke noe bedre sted å være enn her i (interiør)blogglandia!!
 
Tusen takk til alle dere som har valgt å følge bloggen, og alle dere som bruker av deres tid til å legge igjen noen ord - dere gleder meg veldig veldig mye, og jeg setter stor på pris på hver eneste èn!


13 kommentarer:

stjerneglass sa...

Årene flyr som bare rakkern!
Glad du er her! Gratulerer med jubileum!

cathrine - trettien [31] sa...

Gratulerer med bloggbursdag :)

Beate sa...

Gratulerer :) Bloggen din er kjempefin og du er utrolig flink. Jeg får masse ideer fra deg. Tusen takk :) Beate

Anonym sa...

da har jeg fulgt med deg helt i fra begynnelsen;-) og veldig glad over innputt fra deg!!!

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Stort Tillykke.
Håber du bliver ved mange år endnu:-)

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Anne Grete sa...

Gratulerer med 3 års dag :) du har en kjempefin blogg jeg får mye inspirasjon fra..

Skal selv feire tre års dag til helgen, vi skal ha "dansefest". Kan jeg spør deg hvor du kjøper tingene du pynter med til bursdager etc?

Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Gratulerer!
Love kjøkkene ditt...
klem

KROnPRINSESSENE sa...

Gratulerer!
Imponerende...
Alltid kjekt å titte innom deg :)
Lykke til videre.
Nydelig bilde forresten.
Klem May Helen

lise sa...

Gratulerer med dagen - det er et veldig illustrerende bilde!

Mitt lille hjem sa...

Gratulerer med 3års dagen til bloggen!
Legger deg til i blogglisten min, og gleder meg
til å følge deg i det nye året :)

Klem
Christine

Jatte sa...

Hipp hipp Hurra for bloggen som er 3 år (for noen dager siden;)

Legger meg til som følger hos deg, masse nydelige bilder!

Klem Klem

Fruehuset sa...

Gratulerer så masse med jubileum:)
Stas!
Gler meg til å følge med vidare.


Ha ein fin fin søndag,
helsing Marianne:)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med 3 års bloggbursdag!
Utorlig fin blogg du har,- morro å følge deg:)

Lene Marie