torsdag 19. januar 2012

Rett lampe på plass over kjøkkenbordet!


Da var den "rette" lampen på plass over kjøkkenbordet!
Til jul fikk vi nemlig den fineste og flotteste lampen av mine foreldre- 
nemlig TineK sin pampille skjerm!!


Som dere vet har jeg vært på jakt etter den perfekte lampen over bordet - etter at jeg tidligere i høst kjøpte noen midlertidige lamper. 

Det har vært mye funderinger angående rett lampe- 
og som min mor sa på julaften; Nå var det så mye frem og tilbake - 
så jeg tenkte jeg bare skulle ta en beslutning for deg!


Heldigvis har jeg en mor med god sans for interiør - 
så jeg kunne ikke vært mer fornøyd med beslutningen hun tok!!


Tidligere har jeg fått ett tips fra søteste Ann Christin på AC Home om at det kanskje ville bli finest med én lampe istedenfor to, siden jeg har to lamper over halvøyen..

Og ja - det ble MYE bedre!!


Det er godt med alt som "faller på plass"!!

 

10 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefin! Det var super gave :D

Siw H sa...

Nydelig :-D

Elisabeth Cesilie sa...

Såå fint det ble, denne lampen er så nydelig :)
Jeg også ønsker meg denne lampen over spisebordet vårt!
Vet du hvor den er blitt kjøpt, jeg har nemlig litt problemer å få tak i den..
Ha en fin kveld! Klem

Fruehuset sa...

hehe:) vittig! Ja, verden er liten og det er jo nydelige ting - så ikkje så rart vi likar det begge to:)

Eg såg forresten også på ein TineK lampe i dag:) Men ikkje den samme, den passa utrulig fint over bordet!
Og ikkje minst med dei to lampane over øya.

klem M:)

Unknown sa...

Denne lampa er så fiiiiin! Passet perfekt over kjøkkenbordet ditt. :) Jeg ønsker meg denne i stua. Viste den til mannen min nå, og han er enig. Hurra!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefin!!☺
Eg ser på TineK lampe til å ha over spisebordet eg og-dei er fine also!☺

Klem M♥

lillpastill sa...

L.E.K.K.E.R.T
Virkelig flott og harmonisk.. :)

GOD HELG

Klemmer fra meg til deg

ralfefarfars paradis sa...

Den var kjempefin- og for et lekkert kjøkken du har;) Ønsker deg ei riktig fin helg!

Unknown sa...

Kjempefin! Jeg vurdere også en lampe over spisebordet og din lampe inspirerer meg!

Mvh,
Vicky

Kjersti sa...

Så utrolig fiint!:) Lamper er vanskelig.. Vi har bodd i huset i snart to år, og har nå endelig bestemt hva det blir. TineK over salongbordet og en stor sort "industri"lampe over spisestuen.. Så får vi se om de ender opp der de er tenkt;) Likte bloggen din veldig og kikker nok snart innom igjen :) Klem